Knutsen Fredrik B Lege

Georg Feydsg 5 1792 Tistedal

Siste vurderinger av Knutsen Fredrik B Lege

Imøtekommende og hyggelig lege

Lege: Fredrik Birger Knutsen Skrevet

Legen er imøtekommende og har stor fokus på at du skal bli tatt godt vare på når du kommer dit. Han tar seg god tid så er derfor alltid forsinket. Damene i resepsjonen og laboratoriet er veldig hyggelige.
Det er så og si umulig å komme igjennom på telefonen eller å få svar på mail. Må ofte stikke innom i luken for å bestille ny time osv. Men er så fornøyd med legen så overlever det "negative"

Den beste!!

Lege: Fredrik Birger Knutsen Skrevet

Håper aldri han slutter å praktisere. Han har vært min fastlege i snart 30 år og jeg får aldri rost ham nok. Tar pasienter på alvor, tar seg tid til å lytte og her får man virkelig den hjelpen man trenger. Hadde ikke jeg hatt ham, hadde jeg sittet i rullestol nå(takket være andre "spesialister" som ikke tok meg alvorlig).

Min fastlege i 20 år.

Lege: Fredrik Birger Knutsen Skrevet

Hva gjør jeg når han slutter? Her er man trygg, han har tid og man blir tatt seriøst. Er det noe akutt får man time raskt.

Må ALDRI bli pensjonist!

Lege: Fredrik Birger Knutsen Skrevet

Dette er en ekte lege, pasienten i fokus, mennesklig og enkel i terminologien, slik at man forstår hva det er snakk om. Her tulles det ikke med latinske ord og avansert tallsetting. Måtte han aldri bli pensjonist!!

vert legen min i 34 år.

Lege: Fredrik Birger Knutsen Skrevet

Dette er en lege som lytter til sine pasienter, han tar seg god til til deg. Han sender deg videre når behovet er der for det. Han er opptatt av og fine de rette løsningen for hver enkelt. Det er en lege jeg stoler på og føler meg trygg med. Det fine er at du kan ringe å snakke med han tidlig på morgenen om det er behov for det. Du kan også sende sms eller mail for timebestilling og resepter.
Personalet der oppe tar godt vare på deg og er meget behjelpelig.