Vital Helsehus

Karmsundgata 208 5527 Haugesund

Siste vurderinger av Vital Helsehus

Flink lege

Lege: Adam Abrahamsson Skrevet

Han er en løsningsorientert og effektiv lege, med et godt humør. Opplever å bli lyttet til og forstått, uten at han graver unødvendig mye. Husker hva man har snakket om tidligere. Virker til å ha sine kunnskaper i orden. Løste et problem for meg i løpet av få minutter, som andre eldre og mer erfarne leger ikke har evnet å behandle riktig. Slitt med problemet i flere år.. En kjapp titt. Riktig diagnose. Riktig behandling. Problem løst. Sender deg videre om nødvendig. Man kan føle seg trygg og ivaretatt. Han er også en hyggelig og behagelig person, og flink med mennesker. Kan absolutt anbefales!

Fantastisk lege.

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Møtte Lillesund når han vikar for min tidligere fastlege, byttet raskt over til han. Tar alt på alvor og er saklig rett på. Anbefales sterkt.

Lite engasjert

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Opplever han som lite engasjert. det virket også som det var lite fokus på meg som pasient, og at det er mer viktig å bli fort ferdig med timen slik at neste slipper inn.

Den ene resepsjonisten hans (Vital Helsehus) har ved to anledninger vært litt hissig/lite hyggelig på telefon. Ved en av disse anledningene la hun på når jeg ytret min mening om at jeg syntes det var unødvendig å måtte møte opp på time på legekontoret for å bli sendt videre på røntgen - etter anbefaling fra en ekspert jeg hadde blitt henvist til tidligere.

Lite omsorgsfull

Lege: Adam Abrahamsson Skrevet

Spør raskt og overfladisk.Venter ikke egentlig på pasientens svar.
Snakker gjerne som om pasienten er kunnskapsløs,om egen sykehistorie.
Han kan med fordel lytte mer og aktivt forsøke å hjelpe sin pasient.
Henvisninger er mangelfulle.

Dyktig lege

Lege: Adam Abrahamsson Skrevet

Imøtekommende. Tar seg god tid. Fleksibel. Ble tatt på alvor og undersøkt grundig. Han undersøkte selv det han hadde mulighet til og sendte meg videre til spesialist der det behøvdes mer undersøkelse.