Disen Legesenter AS

Vangsvegen 121 2318 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Disen Legesenter AS

Verdens beste fastlege

Lege: Kristoffer Langberg Lien Skrevet

En utrolig flink og tålmodig fastlege som alltid tar seg tid. Føler meg alltid bedre etter jeg har vært der. Problemene jeg har blir alltid tatt på alvor, og legen er veldig empatisk og forståelsesfull også overfor psykiske helseplager. Kunne ikke hatt en bedre fastlege enn Kristoffer.

Bryr seg om pasientene.

Lege: Ragnhild Dybvig Skrevet

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Hun er alltid imøtekommende og sørger for å finne gode løsninger. Jeg føler meg godt ivaretatt som hennes pasient. Hun er flink til å følge opp over lengre tid.

Er redd hun er overarbeidet.

Lege: Ragnhild Dybvig Skrevet

Hører hun meg? Tror hun ikke på meg? Har flere ganger opplevd at hun handler stikk imot informasjon jeg oppgir. Det gjør meg veldig usikker og bekymret når det tas unødvendige prøver. Bekreftelse på at hun hører og følger med hadde hadde gjort situasjonene bedre.

Trygg og pålitelig

Lege: Liv Monsbakken Skrevet

Veldig fornøyd med Liv Monsbakken! Hun er fastlegen til meg, mannen min og våre to barn og føler at vi blir tatt seriøst og ivaretatt på en god måte. Hun anbefales virkelig! Hun er svært sjeldent veldig forsinket, venter som regel 0-5 minutter.

Fantastisk lege

Lege: Liv Monsbakken Skrevet

Hun er en fantastisk og meget dyktig lege,er så trygg på henne og en god lytter,bruker god tid på å høre.Rask med å håndtere henvisninger osv.
Meget anbefalt 🤩