Oslo Helse

Telefonnummer958 18 182958 18 1 ...
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Oslo Helse

En fraværende "fastlege" med uendelige vikarer

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg har hatt Persley som fastlege siden 2019, men jeg har aldri møtt han. Hver gang er det nye vikarer, og det er slitsomt å ikke ha noe kontinuitet, og du må forklare ting på nytt hver gang. Utrolig frustrerende at man må gamble på om du får en god vikar hver gang man skal besøke legekontoret. Det er umulig å få noe oppfølgning siden jeg må snakke med en ny person hele tiden. Jeg velger nå å bytte fastlege. Det eneste lyspunktet var lege Mogstad som var vikar, men hun er nå borte. Resten av vikarene får stryk, de har null interesse for deg og det virker som om de prøver å få deg ut døra med en gang. Siste legetime varte i 6 minutter og jeg følte meg bare til bry. Styr unna Oslo Helse.
Det eneste positive er at du får time veldig kjapt, men det betyr lite når behandlingen er så utrolig dårlig og skuffende.

Flink, men for mange vikarer

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg har hatt Kambiz som fastlege i flere år. Kambiz er veldig flink. Men de siste tre årene har han ikke vært til stede. Og etter å ha opplevd flere ulike vikarer av varierende kvalitet, bestemte jeg meg til slutt å bytte til en annen fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Kambiz har vært fastlegen min i 3-4 år nå, og det har alltid vært en positiv opplevelse å komme dit. Jeg opplever at han lytter til hva jeg har å si, og tar meg på alvor. Det har vært noen vikarer nå og da, men samtlige av de har også vært veldig hyggelige og dyktige leger. Det stemmer at man må på Fürst hvis man skal ta blodprøver eller lignende, men det har ikke vært noe plagsomt for min del. Veldig enkelt system for å booke time også, og det er aldri noe problem å fornye resepter! Superfornøyd!!

Good doctor

Lege: Kambiz Persley Skrevet

I always feel he listens to me and takes me seriously. Lately he had some vikars working instead of him, but they were super nice as well. I am very very happy with this place, finally a good fastlege in Norway

Ingen kontinuitet

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg bytter fastlege, fordi jeg har hatt 4 vikarer i 2 år, I tillegg til Persley. Moderne opplegg, ikke tlf, eller kontorpersonell, kun e-post og chat. Blodprøver taes på fyrst.