Oslo Helse

Telefonnummer958 18 182958 18 1 ...
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Oslo Helse

Ikke intresert i patienten

Vanskelig å få tak på.
Virket ikke intresert i meg som patient.
Stressa og vanskelig å snakke med.
Ringte ham før oppfølging men har fortsatt ikke fått svar.

Profesjonell, tillitsfull, imøtekommende og nøye

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Mitt første inntrykk av Dr. Kambiz Persley og Preventia var dessverre ikke så bra. Han hadde dårlig tid, og jeg måtte rushe gjennom timen (som for øvrig bare varte 10 minutt..) - dette syns jeg var dumt fordi jeg var ny pasient og forventet å få tid til å gå igjennom sykdomshistorie, medisiner osv.

Etter første time følte jeg meg hverken ivaretatt eller tatt på alvor, og derfor bestilte jeg neste gang en dobbelttime, slik at det skulle bli tid. Ikke bare hadde han henvist meg videre til sykehus allerede (basert på den korte samtalen vi hadde sist), men han tok seg også tid til å snakke med meg og bli kjent, før en full gjennomgang av sykdomshistorien og klinisk undersøkelse. Under denne timen informerte han meg om henvisning videre (hva det innebar osv.), men han fant også under undersøkelsen et annet problem, gjorde en grundig undersøkelse før han henviste meg videre til en spesialist.

Etter flere år med plager og problemer med å bli tatt på alvor, har jeg endelig funnet en lege som virkelig tar seg tid til å lytte og gi råd, og som har hjulpet meg med å komme videre til utredning og behandling på svært kort tid.

Til dere som kanskje blir litt skeptisk ved å lese de andre kommentarene her, vil jeg oppfordre dere til å gi han en sjanse - for meg og min helse har det vært meget positivt, og jeg er glad for at jeg kom tilbake igjen, til tross for det dårlige førsteinntrykket.

Efficient and available

Lege: Kambiz Persley Skrevet

I was there once and I was impressed by his professionalism and availability. After my visit, I have changed my "fastlege" to him and I know that the next time I am sick (hopefully not soon), I'll be in good hands :-)

styr unna!!

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Forferdelig arrogant, nedlatende og sarkastisk. Veldig restriktiv på tabletter, det er det eneste jeg kan si som er bra.
Har vært hos en del leger, dette var bånn i bøtta!

Nedlatende og usympatisk

Lege: Kambiz Persley Skrevet

Jeg er en voksen dame og liker, som folk flest, å bli behandlet med normal respekt. Denne legen var sur og nedlatende. Forsto fort at dette ikke var legen for meg. Fikk ikke hjelp eller råd. Anbefales ikke.