Skøyenåsen Legekontor

Håkon Tvetersv. 8 0682 Oslo

Siste vurderinger av Skøyenåsen Legekontor

Dyktig og tilgjengelig

Lege: Selma Seifaddin Hussain Al-Hellali Skrevet

Jeg har tidligere opplevd dårlig oppfølgning og lite tilgjengelige leger, som også ikke har fulgt opp blodprøver med alvorlige mangler (eksempel jernmangel og stoffskifte)

Selma derimot er veldig imøtekommende, ønsker å komme til bunns i hva som er galt. Hun har som regel tid til å ha time på dagen, og følger opp blodprøver og foreslår riktig behandling.

Anbefales på det varmeste!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Selma Seifaddin Hussain Al-Hellali Skrevet

Hun er flink, blid, hyggelig og snill. Lytte godt til pasienten og flink til å ta riktige vurderinger. Hun er dyktig og meget kunnskapsrik. Jeg anbefaler alle å dra til henne :).

Rotete og vanskelig å forstå

Lege: Selma Seifaddin Hussain Al-Hellali Skrevet

Ble anbefalt denne legen men er skuffet,
hun virker stresset og har ikke tid til å høre på pasientene.
Vanskelig å forstå da hun sliter med språket, redd det fort kan føre til misforståelser.
Det er rotete og uryddig på kontoret hennes og det er ett problem når hun stadig vekk ikke møter opp og timer derfor må flyttes i siste liten.
Jeg har ikke lenger mye tillit til henne, og siden jeg nå skal flytte kommer jeg til å bytte lege.

Flink lege, anbefales!

Lege: Selma Seifaddin Hussain Al-Hellali Skrevet

Flink lege som er samarbeidsvillig med pasienten.
Positiv erfaring med å få legetime fortløpende ved behov.
Veldig snill og behagelig lege med god kunnskap.
Annbefales!

Skuffelse

Lege: Selma Seifaddin Hussain Al-Hellali Skrevet

Er rotete,finner ikke svar som kommer fra spesialister,er ikke villig til å finne ut hva som egentlig feiler, sender til røntgen men er ikke interessert i svarene som kommer, er sta og sier det hun mener om og om igjen. Du selv må vite hva som skal gjøres, hvor hun kan sende deg videre. Kort sagt du må være din egen lege. Henvisningene hun sender blir borte. Hun sier kansje det kan være det og det,men sender deg ikke videre. Hun er ikke engsli overfor pasientene sine. Stoooor skuffelse.