Søndre Frydenlund legesenter

Søndre Frydenlund allé 6 8400 Sortland

Siste vurderinger av Søndre Frydenlund legesenter

Varm, trygg og tar tiltak

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Fra første legetime har hun sett meg som en person og ikke en pasient - ekstremt varm og trygg. Ellers er hun en av få leger jeg har vært hos som faktisk tar tak og prøver å løse problemer.

Legevakt besøk.

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Hadde glemt å sende resept til apoteket da jeg var hos henne på legevakta, hadde ikke klart å klargjøre regninga, måtte tilbake til legevakta dagen etter for å ordne opp, dette er for dårlig.

En serviceinnstilt og «menneskelig» lege

Lege: Annette Borge Dragland Skrevet

Superfornøyd med min nye fastlege! Hun tar klienten på alvor, og har godt humør. Hun vil klientens beste. Faglig dyktig.

Flink og veldig serviceinnstilt

Lege: Annette Borge Dragland Skrevet

Var hos legen med min datter på 5 år, som i utgangspunktet er ganske skeptisk til legebesøk. Så møtte vi verdens "søteste" lege som i tillegg var utrolig flink med barn. Tillit ble opprettet i en fei, prøver ble tatt uten noe oppstyr og både 5-åringen og mamma forlot legekontoret glad og fornøyd 😊
Superfornøyd med vår nye fastlege!

Fantastisk lege .

Lege: Annette Borge Dragland Skrevet

Tar deg som pasient alvorlig og bryr seg om at du skal få den hjelp du trenger. Lytter til deg og undersøker og sender raskt henvisning. Dette gjør at man føler seg ivaretatt og trygg på at legen virkelig ser deg og vil ditt beste. En skjelden lege som passer i sin rolle. Finnes dessverre for mange som ikke burde vært lege. Men Anette Borge Dragland er absolutt i rett yrke.