Søndre Frydenlund legesenter

Søndre Frydenlund allé 6 8400 Sortland

Siste vurderinger av Søndre Frydenlund legesenter

Grundig

Lege: Henrik Tennebeck Skrevet

Meget positiv opplevelse, hvor pasienten settes i sentrum og lyttes til. Grundig i sin vurdering av pasientens egen "sykdomshistorie", hvor Legens oppklarende spørsmål gir inntrykk av solid medisin-faglig kompetanse. Har til gode å forlate legekontoret med en følelse av ikke å ha blitt tatt på alvor.
Har blitt henvist til videre utredning hos spesialist som har kunnet konstatere riktig diagnose basert på legens epikrise. Anbefales!

En serviceinnstilt og «menneskelig» lege

Lege: Annette Borge Dragland Skrevet

Superfornøyd med min nye fastlege! Hun tar klienten på alvor, og har godt humør. Hun vil klientens beste. Faglig dyktig.

Alle tiders

Lege: Henrik Tennebeck Skrevet

Blitt ordentlig ivaretatt av Henrik.
Virker som han virkelig bryr seg og gjør det lille ekstra for at pasientene hans skal bli friske å ha det bra.
Var henvist til annen instans men fikk ikke innkalling pga lang ventetid, da ringte han mens jeg satt der- purret å sa det hastet, fikk innkalling 4 dager senere.

Storfornøyd!

Altfor hurtig

Lege: Henrik Tennebeck Skrevet

Snakker altfor fort og er altfor rask for eldre pasienter som trenger litt tid både til å presentere sitt problem samt oppfatte informasjon.

Flink og veldig serviceinnstilt

Lege: Annette Borge Dragland Skrevet

Var hos legen med min datter på 5 år, som i utgangspunktet er ganske skeptisk til legebesøk. Så møtte vi verdens "søteste" lege som i tillegg var utrolig flink med barn. Tillit ble opprettet i en fei, prøver ble tatt uten noe oppstyr og både 5-åringen og mamma forlot legekontoret glad og fornøyd 😊
Superfornøyd med vår nye fastlege!