Søndre Frydenlund legesenter

Søndre Frydenlund allé 6 8400 Sortland

Siste vurderinger av Søndre Frydenlund legesenter

Varm, trygg og tar tiltak

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Fra første legetime har hun sett meg som en person og ikke en pasient - ekstremt varm og trygg. Ellers er hun en av få leger jeg har vært hos som faktisk tar tak og prøver å løse problemer.

Legevakt besøk.

Lege: Bianca Bremnes Skrevet

Hadde glemt å sende resept til apoteket da jeg var hos henne på legevakta, hadde ikke klart å klargjøre regninga, måtte tilbake til legevakta dagen etter for å ordne opp, dette er for dårlig.

Sparholt er uten tvil den beste legen jeg har hatt:)

Lege: Lars Sparholt Skrevet

Fra første gang jeg hadde avtale med ham, har jeg følt at han er interessert i min diagnose, eller de problemer jeg har villet ha løst, har han hjulpet meg med. Min mann er også svært fornøyd med ham som lege. Jeg håper han blir her riktig lenge:)

Meget dyktig

Lege: Lars Sparholt Skrevet

Jeg opplever legen som meget dyktig, interessert i pasienten, god kunnskap og veldig hyggelig og tillitsvekkende.

Verste legen jeg har hatt.

Lege: Lars Sparholt Skrevet

Helt fra jeg fikk ham som fastlege etter at jeg hadde hatt kreft, har han uten unntak vært nærmest aggresiv i kontakt med med.
Jeg skjønner ikke det for jeg er slett ikke typen til å gå til lege i tide og utide.
Jeg har forberedt legebesøket godt og til og med skrevet husklapp:
Men når jeg skal fortelle avbryter han meg og ordene fosser ut av han, og jeg forstår bare noen få av de tingene han sier.