Verdalsklinikken

Rådhusgata 4 7651 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Verdalsklinikken

Trygg,empatisk og kunnskapsrik.

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

Randi er veldig imøtekommende og raus.Hun inviterer til en fortrolig og kunnskapsbasert samtale,og som fastlege gir hun en tillit det er verd å holde fast på.

Empatisk og dyktig

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

En flott lege å ha, som lytter og evner å se hele mennesket.
Ser sammenhenger i lifsituasjonen og hjelper med å sortere hva som bør skje fremover.
En virkelig god dialog parter, som er tydelig og empatisk.
En drøm som lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Min fastlege siden hun startet i Verdal. En lege som gjør en grundig jobb.
Direkte og ærlig kommunikasjon.
Har min fulle tillit.

Mye prat men lite handling

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Vanskelig å få tak i både gjennom telefon og via helserespons. Ingen vikar når Anita er borte, og det er heller ingen mulighet for å få bli satt opp på time til den dagen hun er tilbake (selv om årsak er sykemelding). Dårlig oppfølgning fra Anita med prosesser som blir startet opp. Ble henvist til MR men ingen automatikk over å få time etter MR (for å gå igjennom resultatene).
Faglig dyktig men kan være arrogant i samtale om problemstillingen som blir lagt fram. Ingen god følelse å bli møtt slik når man drar til lege for å få hjelp.

Overkjørende og lite interessert

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Jeg ringte legekontoret etter å ha fått time hos egen fastlege langt frem i tid og smertene hadde forverret seg. Hun åpner samtalen med å avbryte meg mens jeg snakker. Jeg fortalte videre at jeg trengte en henvisning til spesialist, da jeg er så heldig å ha behandlingsforsikring gjennom jobb - som gir meg rett på undersøkelse og behandling innen 14 dager. Hun avbrøt igjen, og lurte på om jeg egentlig hadde jobb. Jeg ble irritert og svarte at jeg nettopp hadde sagt jeg hadde forsikring gjennom jobb og at jeg ville ha rask behandling da jeg netopp ville tilbake kjapt i jobb. Hun hevdet så at en henvisning fra henne (som hadde tatt henne maks 10 min. å skrive) ikke ga meg raskere behandling enn legetimen. Hun lyttet ikke i det hele tatt. Maken til arrogant og lite løsningsorientert lege har jeg aldri møtt. Terningkast 1.