Verdalsklinikken

Rådhusgata 4 7651 Verdal

Siste vurderinger av Verdalsklinikken

Forutinntatt

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

Fortsatte behandlinger som allerede da var bekreftet ikke virket. Derfor føles det forutinntatt. Måtte skifte lege

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Tar seg tid til å høre på hva jeg har å si, men er imidlertid rask til å avbryte for å forklare ting. Jeg synes forsåvidt ikke at dette er noe problem, da det virker som om hun vet hva som gjelder. Hun virker omsorgsfull fordi hun forsikrer seg om at jeg har fått sagt alt jeg vil si, spør om jeg har spørsmål og lignende. Hun forklarer så mye som mulig.

Sammenlignet med andre fastleger jeg har hatt, virker det alltid som at hun har en løsning/behandling å tilby. Jeg har vært der med forskjellige ting og har alltid fått en eller annen hjelp.

Er noe misfornøyd med byråkratiet på Verdal legeklinikk, og skulle ønske det gikk raskere og at jeg ikke måtte purre på, siden jeg er så fornøyd med henne som fastlegen min.

Meget dyktig!

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Tar seg alltid god tid og tar meg på alvor med fullt fokus på meg og ikke pc-skjermen. Hun er direkte, men på en profesjonell og positiv måte.

Randi Barli anbefaler jeg på det varmeste til alle jeg kjenner.

Enestående

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Hun er en enestående lege. Har hjulpet meg veldig mye.
Hun har god tid og er en god lytter.
Anbefales!!

Grundig

Lege: Anita Eidissen Skrevet

Går nøye igjennom symptomer og tar prøver for å få ett nøyaktig bilde av hva det kan være.

Føler man blir tatt vare på