Vatne Legekontor

Trolldalssletta 2 6264 Tennfjord

Siste vurderinger av Vatne Legekontor

Svært dyktig og grundig lege

Lege: Iris Relling Nielsen Skrevet

Min opplevelse er at denne legen er svært dyktig og tillitvekkende: alltid 'to the point', tydelig og grundig. Vennlig, lyttende og imøtekommende - grundig, oppfølgende og effektiv til enhver tid.

Den beste legen !

Lege: Iris Relling Nielsen Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, god kommunikasjon og hun er veldig snill, alltid dispositional ,har god erfaring og tilnærming til pasient

Ingen tillit

Lege: Iris Relling Nielsen Skrevet

Etter flere svært uheldige episoder har jeg ingen tillit igjen til henne. Jeg står heller uten fastlege enn å måtte gå til henne.

Den legen jeg har hatt lengst

Lege: Reidar Anders Nielsen Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i mange år, men følte aldri at han tok meg på alvor.
Han sa stort sett at plagene jeg hadde var psykisk, og det var få ganger han undersøkte meg. Han henviste meg aldri noen plass uten at jeg bedde om det, og det var heller ikke uten kamp.

Han er fin å snakke med hvis du har psykiske problemer.

Hvor død må man være for å få behandling?

Lege: Reidar Anders Nielsen Skrevet

Vi avventer og ser hvordan det utvikler seg! Ønsker man en prøve tatt kan det bli din siste kampsak i livet. Informering koster åpenbart ekstra.

Det anbefales å tegne helseforsikring et annet sted, for her får du det ikke.

Ellers en svært så hyggelig mann, både pratsom og vennlig. Godt egnet som psykolog (som han også er) men finn deg en annen fastlege.