Holmen

Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av Holmen

Vennlig og seriøs fastlege

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Jeg hadde Tine Robberstad som fastlege i ca ett år. Jeg har vært utrolig fornøyd. Følte alltid at hun tok både meg og jobben hennes seriøst. Tok seg tid til å forklare om noe var uklart. Jeg likte godt selve legekontoret også, god service i skranken og ingen lang ventetid i telefon eller å få time. Jeg kan trygt anbefale Tine til andre.

Dyktig, kjenner meg ivaretatt

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Opplever Reiten som effektiv, fokusert og imøtekommende. Når det trengs utviser han stor integritet, tar ansvar. Kjenner meg godt ivaretatt. Timene begynner også relativt punktlig, som regel lite ventetid.

Flink lege!

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Veldig flink og grundig. Bruker god tid på å bli kjent med deg. Hun har hjulpet meg mye og er forresten veldig hyggelig. Kan anbefales!

Ikke fornøyd

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Tine Robberstad. Synes hun virker litt selvgod i yrket. Hun har lang ventetid når du kommer så du sitter å venter i minimum 30 minutter, og når du først endelig få komme inn så preger forsinkelsen kvaliteten på undersøkelsen. I gjennomsnitt de gangene jeg har vært der har jeg vært inne på kontoret max 2 minutter. Føler ikke hun bruker tid på deg og føler meg ikke hørt.

Fantastisk!

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Robberstad er en sværrt dyktig og kunnskapsrik lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter og tar deg på alvor! Anbefales på det sterkeste