Holmen Legesenter / Stavanger Hjertesenter AS

Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av Holmen Legesenter / Stavanger Hjertesenter AS

Fantastisk!

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Robberstad er en sværrt dyktig og kunnskapsrik lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter og tar deg på alvor! Anbefales på det sterkeste

Sympatisk og dyktig lege

Lege: Hege Høivik Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i mye av det negative mange skriver her. Jeg opplevde å få en revmatisk sykdom, som har vært veldig vanskelig å sette en diagnose på, grunnet stadige endringer og forskjellige symptomer. Har fra før liten legehistorikk, men etter jeg fikk denne sykdommen har jeg vært sykemeldt i en lengre periode. Har nå startet behandling med medisiner og er mye bedre enn jeg var for ett år siden. Selv om vi enda ikke har en klar diagnose på sykdommen, så er vi på sporet av noe. Mye av dette kan jeg takke Hege for, som har henvist meg videre og fulgt meg godt opp på alle plan. Jeg er storfornøyd med å ha henne som min fastlege!

Trygg og lyttende

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Tine Robberstad virker som ei meget omsorgsfull person. Når jeg er på sjekk har hun alltid gode råd på lur, og om hun ikke er sikker henviser hun meg til noen andre som vet.

Som andre fastleger

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Bra i begynnelsen, etterhvert går ting sakte. Når man ikke kan bestille dobbelttime lengre, er det begrenset hvor mye informasjon man får gitt. Og hvor mye som blir oppfattet. Har man mye forskjellig å slite med er det viktig at fastlegen vet ALT. Det offentlige som man blir henvist til, der har de utrolig god tid. De vil heller ikke la seg påvirke til effektivitet. Store smerter forstår de ikke. Men er man vandt til å skjule smerte bak et smil i årevis, kan jeg forstå det. Staten pålegger leger for mye annet arbeide, da blir det lite tid igjen til pasienten.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kåre Reiten Skrevet

Føler meg godt ivaretatt, med individuell behandling. Setter pris på at det er min helhetssituasjon som er fokus. Ikke hva «boken» sier om den enkelte måling eller diagnose.
Lett å ta opp ting og få gode svar, og selv relativt bagatellmessige forhold blir tatt seriøst.