Holmen Legesenter / Stavanger Hjertesenter AS

Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av Holmen Legesenter / Stavanger Hjertesenter AS

Flink lege!

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Veldig flink og grundig. Bruker god tid på å bli kjent med deg. Hun har hjulpet meg mye og er forresten veldig hyggelig. Kan anbefales!

Ikke fornøyd

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Tine Robberstad. Synes hun virker litt selvgod i yrket. Hun har lang ventetid når du kommer så du sitter å venter i minimum 30 minutter, og når du først endelig få komme inn så preger forsinkelsen kvaliteten på undersøkelsen. I gjennomsnitt de gangene jeg har vært der har jeg vært inne på kontoret max 2 minutter. Føler ikke hun bruker tid på deg og føler meg ikke hørt.

Fantastisk!

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Robberstad er en sværrt dyktig og kunnskapsrik lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter og tar deg på alvor! Anbefales på det sterkeste

Sympatisk og dyktig lege

Lege: Hege Høivik Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i mye av det negative mange skriver her. Jeg opplevde å få en revmatisk sykdom, som har vært veldig vanskelig å sette en diagnose på, grunnet stadige endringer og forskjellige symptomer. Har fra før liten legehistorikk, men etter jeg fikk denne sykdommen har jeg vært sykemeldt i en lengre periode. Har nå startet behandling med medisiner og er mye bedre enn jeg var for ett år siden. Selv om vi enda ikke har en klar diagnose på sykdommen, så er vi på sporet av noe. Mye av dette kan jeg takke Hege for, som har henvist meg videre og fulgt meg godt opp på alle plan. Jeg er storfornøyd med å ha henne som min fastlege!

Trygg og lyttende

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Tine Robberstad virker som ei meget omsorgsfull person. Når jeg er på sjekk har hun alltid gode råd på lur, og om hun ikke er sikker henviser hun meg til noen andre som vet.