Holmen Legesenter

Telefonnummer959 09 060959 09 0 ...
Nedre Holmegate 30 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Holmen Legesenter

beste legen jeg har hatt

Lege: Hege Høivik Skrevet

"En svært god lege, tålmodig, gir meg den tiden og oppmerksomheten jeg trenger, sørger nøye for at mine undersøkelser og resultater er jevnt gode. Rask til å svare på meldinger og henviser meg til spesialister. Jeg anbefaler på det sterkeste!"

Skyver ansvar for feil over på kunden

Lege: Hege Høivik Skrevet

Legesenteret ga feil informasjon i forbindelse med en henvisning, noe som medførte at legesenteret måtte sende en ny henvisning. Ansvaret for feilen ble likevel lagt på kunden, som fikk ny faktura.

Høivik fikk skriftlig anmodning om å kansellere fakturaen, og svarte følgende:
"Fakturaen vil ikke bli kreditert. Jeg kan ikke svare for hva som er blitt gjort eller ikke tidligere, men jeg har gjort mitt"

Høivik er styreleder ved Holmen legesenter, der hun har praksis. Er det ikke litt spesielt at en styreleder avviser ansvar for feil begått av kollegiet? Det fremstår som om legen driver individuell praksis, som tilfeldigvis befinner seg i legesenterets lokaler. Er tanken på dette legesenteret at kunden må søke regress mot den eller de kollegene som har førsteansvaret?

Og forresten, en ytterligere konsekvens av feilen, er at bruddet kom ti dager forsinket til behandling.

Ustabil

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Hadde Tine som fastlege noen år og det var veldig opp og ned hvordan jeg følte meg møtt.

Virket til å gå litt på dagsformen hennes eller problemstillingen hun ble møtt med hvordan hun taklet det.

Noen ganger var det "stakkars deg, hva kan jeg gjøre" andre ganger ble jeg møtt med utsagn som "svangerskap er ingen sykdom, ta deg sammen"

Ikke fornøyd.

Utrolig dårlig opplevelse

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Fikk henne da min gamle fastlege pensjonerte seg. Er helt sjokkert over måten hun snakker til deg på. Nedlatende, lytter ikke, blir hissig og kverulerende hvis man våger å stille enkle spørsmål. Byttet lege så fort jeg kunne.

Beste legen man kan få!

Lege: Tine Robberstad Skrevet

Både jeg og min sønn går til Robberstad. Hun er helt fantastisk. Ikke bare er hun faglig sterk og har mye kunnskap, men hun er også forståelsesfull og tålmodig. Den beste legen jeg noen gang har gått til.