Lommedalen Legekontor

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lommedalen Legekontor

Trygg og oppfølgende

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 20 år, og har virkelig unngått å måtte bytte da hun både er sympatisk og flink :)

Kan virke distre når du er der, men spør mye, undersøker og følger nøye oppe. Er det noe hun er usikker på henviser hun heller videre eller spør andre.
Ved prøvesvar eller oppfølging har hun til og med ringt i helgene selv om det ikke har vært prekært.

Forståelsesfull og varm

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

En fantastisk lege som tar deg på alvor,han viser alltid at han har god tid og bryr seg genuint om pasienten.
Kommer aldri til å bytte fastlege igjen,befaler han på det varmeste.

I trygge hender

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Blir alltid tatt på alvor !
Gir seg alltid god tid .
Ringer deg fort tilbake når det feks gjeld svar på prøver .
Anbefales på det sterkaste for andre !

Meget god og empatisk lege

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Faste Nilsen er en dyktig lege som lytter godt, tar seg tid til å forklare ting som kan være vanskelig og henviser videre ved behov. Jeg føler alltid at han tar meg på alvor og roer meg ned om jeg er unødig bekymret uten at jeg føler meg dum etterpå.

Trygg og kunskapsrik fastlege som gir meg som pasient trygghet etter hver kontroll.

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Jeg har brukt min fastlege siden tidlig på 1990 tallet og har alltid vært fornøyd med han. Han gir seg godt tid til meg som pasient og er flink til å lytte og gi gode råd på mine spørsmål. Jeg kommer til å bruke min fastlege selv om jeg må flytte. Han kjenner meg godt som pasient og jeg han som min fastlege. Hvis jeg ber om at han må ringe meg etter sin kontortid så gjør han det og hvis han ikke har tid så gir han utfyllende råd til sin legesekretær som ringer meg tilbake i kontortiden og dette er for meg som pasient en trygghet. Konklusjon: Jeg har en fantastisk lyttende og dyktig fastlege som følger meg opp.

Dette er en Pluss-tjeneste.