Lommedalen Legekontor

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lommedalen Legekontor

Trygg og oppfølgende

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 20 år, og har virkelig unngått å måtte bytte da hun både er sympatisk og flink :)

Kan virke distre når du er der, men spør mye, undersøker og følger nøye oppe. Er det noe hun er usikker på henviser hun heller videre eller spør andre.
Ved prøvesvar eller oppfølging har hun til og med ringt i helgene selv om det ikke har vært prekært.

I trygge hender

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Blir alltid tatt på alvor !
Gir seg alltid god tid .
Ringer deg fort tilbake når det feks gjeld svar på prøver .
Anbefales på det sterkaste for andre !

Ser hele menneske

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hele familien har Wenke som fastlege. Inkludert eksmannen. Det gjør at hun kan vurdere hele familiesituasjonen under ett, og det gjør hun. Hun ser oss alle og vi blir svært godt ivaretatt. Wenke er ydmyk, lytter til pasientens egen mening og henviser til spesialist når det er behov. Jeg har flyttet og må kjøre nesten to timer for å komme til fastlegen. Bytter ikke for alt i verden. Wencke kjenner meg og hun vet at når jeg ber om hjelp, så trenger jeg det virkelig.

Veldig dyktig lege

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Vi er en familie på fire som alle har Wenke som fastlege. Hun er veldig flink til å lytte og finne en løsning. Anbefaler henne på det varmeste.

Fantastisk fastlege

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hun har alltid tid, tar deg seriøst og har alltid en god klem på lager dersom du har behov for det. Hun er veldig god på oppfølging og viser at hun virkelig bryr seg. Jeg har aldri hatt den samme tilliten til en lege som jeg har til Wenke.