Lommedalen Legekontor

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen

Siste vurderinger av Lommedalen Legekontor

Meget god og empatisk lege

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Faste Nilsen er en dyktig lege som lytter godt, tar seg tid til å forklare ting som kan være vanskelig og henviser videre ved behov. Jeg føler alltid at han tar meg på alvor og roer meg ned om jeg er unødig bekymret uten at jeg føler meg dum etterpå.

Trygg og kunskapsrik fastlege som gir meg som pasient trygghet etter hver kontroll.

Lege: Rolf Faste Nilsen Skrevet

Jeg har brukt min fastlege siden tidlig på 1990 tallet og har alltid vært fornøyd med han. Han gir seg godt tid til meg som pasient og er flink til å lytte og gi gode råd på mine spørsmål. Jeg kommer til å bruke min fastlege selv om jeg må flytte. Han kjenner meg godt som pasient og jeg han som min fastlege. Hvis jeg ber om at han må ringe meg etter sin kontortid så gjør han det og hvis han ikke har tid så gir han utfyllende råd til sin legesekretær som ringer meg tilbake i kontortiden og dette er for meg som pasient en trygghet. Konklusjon: Jeg har en fantastisk lyttende og dyktig fastlege som følger meg opp.

Ser hele menneske

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hele familien har Wenke som fastlege. Inkludert eksmannen. Det gjør at hun kan vurdere hele familiesituasjonen under ett, og det gjør hun. Hun ser oss alle og vi blir svært godt ivaretatt. Wenke er ydmyk, lytter til pasientens egen mening og henviser til spesialist når det er behov. Jeg har flyttet og må kjøre nesten to timer for å komme til fastlegen. Bytter ikke for alt i verden. Wencke kjenner meg og hun vet at når jeg ber om hjelp, så trenger jeg det virkelig.

Veldig dyktig lege

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Vi er en familie på fire som alle har Wenke som fastlege. Hun er veldig flink til å lytte og finne en løsning. Anbefaler henne på det varmeste.

Blir behandleg for den man er !

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Har hatt Wenke Wahl som fast lege i nærmere 20 år , og har alltid blitt tatt på alvor !
Ved den minste tvil har jeg alltid blitt henvist videre .
Jeg vil absolutt anbefale henne !
Takk for både omsorg og omtanke !