Lommedalen Legekontor

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lommedalen Legekontor

Behagelig, flink og lytter

Lege: Øyvind Alvsaker Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min, Øyvind Alvsaker. Han er svært hyggelig, tar seg tid til å lytte og er kunnskapsrik. Dersom det er noe han er usikker på, undersøker han dette med andre fagfolk. Jeg føler meg virkelig godt ivaretatt og kan trygt anbefale han videre.

Unik, sikkert blant topp 5% dyktigste fastlege i Norge

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Wenke går langt utenom det en kan forvente av en lege. Det virker som hun står på 24/7, jeg har fått telefon hjem på kveldstid og i helger, hun gir makeløs oppfølging. Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så dyktig, grundig, interessert, omtenksom og varm lege som Wenke. Hun har vært min trygghet i mer enn 25 år. Hun har, gjennom årene, bevist at jeg aldri trenger tvile på hennes valg. Min bekymring er at hun glemmer seg selv, blir utbrent.

Trygg og oppfølgende

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hatt henne som fastlege i over 20 år, og har virkelig unngått å måtte bytte da hun både er sympatisk og flink :)

Kan virke distre når du er der, men spør mye, undersøker og følger nøye oppe. Er det noe hun er usikker på henviser hun heller videre eller spør andre.
Ved prøvesvar eller oppfølging har hun til og med ringt i helgene selv om det ikke har vært prekært.

I trygge hender

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Blir alltid tatt på alvor !
Gir seg alltid god tid .
Ringer deg fort tilbake når det feks gjeld svar på prøver .
Anbefales på det sterkaste for andre !

Ser hele menneske

Lege: Wenke Wahl Skrevet

Hele familien har Wenke som fastlege. Inkludert eksmannen. Det gjør at hun kan vurdere hele familiesituasjonen under ett, og det gjør hun. Hun ser oss alle og vi blir svært godt ivaretatt. Wenke er ydmyk, lytter til pasientens egen mening og henviser til spesialist når det er behov. Jeg har flyttet og må kjøre nesten to timer for å komme til fastlegen. Bytter ikke for alt i verden. Wencke kjenner meg og hun vet at når jeg ber om hjelp, så trenger jeg det virkelig.