Oslo Helsesenter SA

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Helsesenter SA

Den beste legen ever!!!!

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Jeg har hatt Maria som min fast lege i rundt 6-7 år. Maria er utrolig dyktig lege som tar seg god tid til pasienter, lytter og gir alltid hjelpende hånd når det trengs. Hun er alltid positiv, blid og kommer med mange gode råd og tips. Hun tar pasientene sine på alvor. Jeg digger henne-anbefaler henne på det sterkeste.
Må også si at vikarlegen som hun hadde nå var den beste vikaren hun hadde. Utrolig dyktig lege som kan virkelig sitt felt, veldig avslappende, man blir hørt og anbefalt ting samtidig som han fleiper litt i samme sleng.
Sekretæren er alltid blid, hyggelig og hjelpsom, prøver å imøtekomme så langt det lar seg gjøre.
Topp service til enhver tid.
Jeg er utrolig takknemlig over jobben alle gjør;)

Ubehagelig pga kulturforskjeller

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Russere, eller østeuropeere, kan noen ganger kommunisere på en måte som virker krass og irritabel der de bombarderer deg med hvorfor-spørsmål: hvorfor gjør du slik og hvorfor gjør du sånn, og mange andre spørsmål etter hverandre som begynner med hvorfor. Jeg vet ikke om de er klar over det, men nordmenn bruker en slik retorikk når vi er sinte og vil få motparten til å skamme seg. Derfor kan det være veldig ubehagelig å kommunisere med folk med disse kulturforskjellene. Dette bør de kanskje tenke på og ta hensyn til. Jeg likte ikke den mannlige vikaren nettopp fordi han virket krass, irritert og med dårlig tid. Man føler seg til bry.

Dårlig

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

-Spesiell dialekt og snakke så fort !

-Forsinkelse !

-Lang venteliste!

-Har ikke labratoar eller ekspeditor , til blodprøve man må reise til FRUST så må ha en dag fri fra jobben!

-Jeg hjar byttes på grunn av flytting til Oslo og byttes igjen med en gang når møtes hen og hennes uttryk !

Dessverre umulig å avtale tid

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Jeg har dessverre aldri møtt min fastlege som jeg byttet til for fire mnd siden. Jeg har forsøkt ved tre anledninger, men har hatt dårlig erfaring med resepsjonist over telefon. Byttet fastlege grunnet flytting til Oslo, men kunne like gjerne beholdt han jeg hadde på Hamar.. det hadde vært lettere!

Frivolous woman!!

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

She very often he does not come to work, has been canceled several times and the next three weeks are waiting. When I was be late to visit 5-10min she said she not accept me! I am in the 8th month of pregnancy! How could she? !! I cant waiting next 3 or 4 weeks for new time ... I must change the doctor...