Oslo Helsesenter SA

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Oslo Helsesenter SA

Hyggelig, men uinteressert

Lege: Saima Shaheen Skrevet

Hun er hyggelig og høflig, men opplever ikke at jeg blir tatt på alvor. Har hatt Saima som fastlege i et par år, og har heldigvis ikke behøvd å dra til henne så ofte. Men de gangene jeg har vært der opplever jeg henne som uinteressert og føler meg ikke hørt. Hun stiller lite spørsmål, er ikke veldig interessert i pasienten og det er vanskelig å kommunisere med henne. I tillegg er det alltid svært lang ventetid, både på telefon og når jeg har avtalt time.

Anbefales ikke

Lege: Saima Shaheen Skrevet

Har forsøkt å ringe legen for å fornye resept, dette har ikke blitt gjort på over 2 uker. Anbefaler ikke denne legen. Virker som hun er veldig overarbeidet.

Utilgjengelig

Lege: Saima Shaheen Skrevet

Det er som regel over en måned ventetid for å få time. Hun svarer aldri på e-konsultasjon. Og det er alltid lang telefonkø for å nå resepsjonen.

Utilgjengelig

Lege: Saima Shaheen Skrevet

Flink fastlege når du først sitter i timen og har henne i rommet. Men jeg har måttet bytte fastlege fordi;
- jeg har opplevd å være første pasient for dagen (kl 10) og sett henne komme på jobb nærmere 10.40, da jeg allerede har ventet 40 min.
- Hun svarer ikke på e-konsultasjon. Aldri.
- Umulig å komme i kontakt med.

Svært imøtekommende og dyktig

Lege: Saima Shaheen Skrevet

Saima Shaheen er en veldig sympatisk og dyktig fastlege. Hun er forståelsesfull, presis og tillitsvekkende. Anbefales på det sterkeste!