Skui legekontor

Skuiløkka 17 1340 Skui

Siste vurderinger av Skui legekontor

Trygg og behagelig. Skaper tillit.

Lege: Maria Ruud Møller Skrevet

Nytt bekjentskap for meg ,men veldig fornøyd. Lytter og prøver å forstå en frustrert pasient!

Tar nødvendige prøver og sender meg videre til oppfølging.

Veldig bra!

Lyttende, empatisk.

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Tar seg alltid god tid, flink å forklare på en forståelig måte. Tatt på alvor. Lyttende. Gir raskt beskjed på prøver etc.
Forsinkelser....det kan være meg som trenger lengre tid, akutte situasjoner skjer også. Glad hun ikke sitter å sjekker klokka. Tips: Ring og hør om i rute.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Gudim oppleves som å være en veldig kunnskapsrik lege, hun sjekker alltid grundig ut og kommer med gode råd og behandlinger. Gudim møter deg på en empatisk og fin måte, noe som gjør at man føler seg godt ivaretatt. Dette veier opp for at det til tider er noe lang ventetid.

Overfladisk, Arrogant

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Han er et hyggelig menneske, men jeg syntes han gjør en dårlig jobb.Meget vimsete. Blir ikke tatt seriøst om mine plager.
Nav sendte han papirer i November ang. min helse og skulle søke om uføretrygd. snakket med han. Sa han skulle sende papirene med en gang. dette var i November. Det er fortsatt ikke gjort.
ble innlagt på sykehus etter epleptiskt anfall pga. lavt blodsukker hvor jeg besvimte og fikk flere brudd i ryggen. sykehuset sier det kan ta bortimot 1 år før jeg er bra igjen og smertene borte. Skriver ut Paracet til meg..! Sliter også med angst etter uhellet. Får ingen medisiner mot plagene. Heldigvis deler han pasient liste med en MEGET dyktig lege som jeg har vært hos og fått den hjelpen jeg trenger. blandt annet en nedtrappingsplan for de sterke smertestillende jeg har gått på siden 7 nov. hvor vi trapper sakte ned så jeg skal slippe abstinenser. Det virker som han tror jeg er ute etter og ruse meg, Som jeg slettes IKKE er..! Veldig dårlig oppfølging på alt egentlig. Håper jeg får byttet fastlege til hun som han deler liste med. Var der i går og nå føler jeg at jeg får den hjelpen jeg trenger. Petterson ringte meg i kveld og virket grinete fordi han måtte gjøre jobben sin. Styr unna er mitt råd..! (hvis du ikke mener Paracet er løsningen på alt..!

Den beste legen i Bærum!

Lege: Odd Georg Petterson Skrevet

Petterson har vært min lege i over tjue år og jeg kunne ikke har ønsket meg en bedre lege. Jeg kan lett få kontakt med han og alltid får hjelp når jeg trenger det.
Han tar seg tid å høre på hva jeg har å si.
Det er viktig å vite at en lege ikke undervurderer hva man sier om deres helse problem og Petterson er en av de som ikke gjør det. Det gir meg en trygghet å vite at jeg kan få hjelp når jeg trenger det og har en lege jeg kan stole på.