Skui legekontor

Skuiløkka 13 1340 Skui

Siste vurderinger av behandlere ved Skui legekontor

En unik lege; den beste legen i mitt liv.

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Ja, dr. Hilde Beate Gudim er den beste legen i mitt liv. Jeg er 66 år - og har opplevd å få lite hjelp i perioder med komplisert sykdom. Jeg anser det rett og slett som et skjebnens lykketreff at jeg oppnådde å få henne som fastlege.
1 Alltid årvåken, konsentret og engasjert.
2 Har en utrolig hukommelse. Refererer til ting jeg har fortalt for lenge siden.
3 Det er unikt i 2013 (og lenge før det) at en fastlege bruker så mye tid på hver pasient. Hun "slurver" ikke med noen! Jeg er sikker på at mange opplever at det å ha henne som lege, gir en følelse av håp og forventning om bedring også på dårlige dager. Noe å holde fast i.
4 Hun er en stor humanist og svært kunnskapsrik. Dette er også viktig!
5 Hun har fine hjelpere i to dyktige kvinner i forværelset. Også her møter jeg stor vennlighet og omsorg.

Dette er ikke bare en slags "menneskelig vurdering" av en fastlege. Det jeg har skrevet over, er for meg det som definerer den legen vi alle ønsker oss; en lege som alltid er fullt oppdatert med alt som er praktisk/teknisk og som aldri nøler med å sende deg til videre undersøkelser andre "steder."
Hun tar alle oppgaver like alvorlig.

Jeg er dypt takknemlig over å ha dr. Hilde Beate Gudim som fastlege.

Meget dyktig

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Jeg føler meg trygg hos henne. Hun følger opp og er flink til å vidrehenvise.

Fantastisk lege

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Må ofte sitte en stund på venterommet før timen, men når man først kommer inn så er det absolutt verdt det. Hilde er grundig, omtenksom og ærlig. Er det noe hun er usikker på eller mener noen andre har mer kompetanse på, har hun ingen problemer med å si det og sende deg videre. Hun husker deg og din sykdomshistorie og det virker som hun bryr seg hvordan du har det generelt i livet (noe som ofte kan ha en sammenheng med div sykdom) Selvom det kan være mange som venter og det ser ut som de har en stressende dag på legekontoret, er hun likevel rolig og behagelig å snakke med. Bytter aldri fastlege.

Min trygghet

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Dr Hilde har vært min lege over 25 år. Har ennå ikke vært misfornøyd når jeg har gått derfra, og det har blitt noen ganger i løpet av alle disse årene. Alltid følt at nå er det MEG hun vil hjelpe. Hun er helt unik!

Absolutt tillit!

Lege: Hilde Beate Gudim Skrevet

Veldig fornøyd! Konsultasjonene er målrettede og legen er grundig. Veldig god oppfølging.