Vestby Legesenter

Tlf: 64 95 27 33 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vestby Legesenter

Blottet for empati!

Lege: Joshua Adam Kalla Skrevet

Etter å ha lest en del veldig positive anmeldelser her, så blir jeg bare enda mer sikker på følelsen han gav meg-han gjør stor forskjell på folk. Aldri har jeg opplevd å føle meg så dårlig og nedlatende behandlet av en lege som av Kalla. Jeg mener han er blottet for normal empati og kan faktisk være iskald. Han var min lege i 2 år. Angrer på at jeg ikke byttet til en annen mye før de 2 årene!

Helt grei lege

Lege: Joshua Adam Kalla Skrevet

Joshua er en helt grei lege, verken mer eller mindre. Jeg opplevde at han ikke ville gå i dybden av utfordringene jeg søkte hjelp til. Han viste likevel mye kunnskap om ulike temaer, og virker trygg i sin rolle. En artig kar som gjør at en føler seg trygg, med en fin dose humor underveis.

Jeg byttet bort fra han pga vikaren som ble satt inn i 2017, hun anbefales virkelig ikke. Stresser seg gjennom den avsatte tiden, lytter ikke, og ba meg "slappe av" da jeg slet psykisk..

Sitter i egen boble!

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Viser ikke forståelse, følte jeg snakket ut i luften.
Har kun hatt 1 time hos denne legen og byttet lege etter dette.

Følte jeg ikke ble tatt på alvor og gikk ut fra kontoet med en dårlig følelse.

Styr unna!

Sekretæren var dog hyggelig.

Ikke fornøyd, ønsker å bytte

Lege: Joshua Adam Kalla Skrevet

Har aldri møtt Kalla selv, da han har satt inn en vikar for seg. Jeg syns vikaren også er helt Ok. Senteret det ligger i derimot, er det verste legekontoret jeg noen gang har vært i. Man får ingen informasjon om hvor man skal gå. Alle er sure. De kan tilogmed nesten krangle med deg helt uten provokasjon.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Fant alvorlig symptom hos meg og sendte meg umiddelbart på A-hus for operasjon og etterfølgende behandling. Forut for dette hadde jeg gått 7 mnd på Volvat uten at de kunne finne noe. Reddet livet mitt!