Vestby Legesenter

Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 33 1540 Vestby

Siste vurderinger av Vestby Legesenter

Blir ikke tatt på alvor.

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Ujevn opplevelse av denne legen. Verken barnet mitt eller jeg blir tatt på alvor. Henvisninger fra denne legen blir avvist, men har brukt annen lege, hvor skriver ny henvisning blir tatt videre, hvor det da har vist seg at det har vært alvorlig og viktig med oppfølging(erfaring over flere år m både barnet mitt og meg). Jeg kommer til å bytte fastlege. Han vil selv bestemme hva som er best, og virker som å se gjennom «psykiater» briller, og tar en del feil spesielt ved fysiske utfordringer hos oss. Rett og slett.

Min fastlege de siste 3 år.

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Min opplevelse er at han er korrekt og kunnskapsrik.
De gangene han ikke er 100 % sikker har han sendt meg til spesialist.

Dyktig og Empatisk.

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Tok meg på alvor. Ga meg ny utredning på DPS og hjalp meg gjennom en tung og sorgfull prosess.
Viste seg at tidligere utredning var feil.
Fant en mer treffende diagnose.
Vil anbefale Dr. Kalla på det sterkeste.
Denne mannen fortjener respekt.

Dyktig lege

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Dyktig lege som har forståelse å tar ting på alvor. Jeg er relativt ung og har slitt en del med ryggen, han var snar å både få sendt meg på MR og til spesialist.
Bare synd at det ikke går å nå dem på telefonen, har nå prøvd i 3 dager uten å få svar, og de har nesten aldri åpent. De har dårlige systemer og kontroll over pasientene, man får ikke beskjed når man får svar på prøver etc.

Blottet for empati!

Lege: Joshua Adam Haldorsen Kalla Skrevet

Etter å ha lest en del veldig positive anmeldelser her, så blir jeg bare enda mer sikker på følelsen han gav meg-han gjør stor forskjell på folk. Aldri har jeg opplevd å føle meg så dårlig og nedlatende behandlet av en lege som av Kalla. Jeg mener han er blottet for normal empati og kan faktisk være iskald. Han var min lege i 2 år. Angrer på at jeg ikke byttet til en annen mye før de 2 årene!