Vestby Legesenter

Tlf: 64 95 27 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vestby Legesenter

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Fant alvorlig symptom hos meg og sendte meg umiddelbart på A-hus for operasjon og etterfølgende behandling. Forut for dette hadde jeg gått 7 mnd på Volvat uten at de kunne finne noe. Reddet livet mitt!

god fastleg

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

tar symptomer på alvor og finner årsaker ikke bare behandler symptomet. sender til spesialist når det er nødvendig.

Dårlig service dessverre.

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Rot med resepter og spørsmål om jeg solgte medisinen jeg bruker ! dette var følsomt men også irriterende. Åpningstidene er også dessverre ikke som andre legesenter. ringt mange ganger uten svar ! kun en telefon svarer som gir beskjed om at de har ferie eller spiser lunsh.

Svært misfornøyd

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Har brukt han noen år nå og det er kronisk rot med elektroniske resepter og henvisninger til spesialister som har ført til månedslange forsinkelser.

Meget god lege som følger skikkelig opp.

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Han har en herlig humor, er meget seriøs på oppfølging. Han fanger opp små detaljer som er viktige for å komme til en diagnose.

Jeg digger den mannen og kona hans som jobber der som legesekretær. To veldig vakre og flinke mennesker.
Veldig bra kommentar av en annen på denne siden, at har du vondt i arbeidslysten, finn en annen lege. Det stemmer veldig godt. Ikke så rart. Mannen sitter selv i rullestol og er vel den sterkeste mannen jeg vet om. Syter ikke for litt hodepine eller smerter i armene han akkurat. Anbefales på det sterkeste!!!

ubrukelig

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Da legen sier jeg er frisk og må gå på jobb, og samtidig sier han ikke gidder å kaste bort mere tid må meg....

Ja ja. Jeg får gå på jobb til mandag da, for jeg fikk vist ikke sykemelding lenger.

Takk doktor vidar johnsen, for stt du gjør jobben din og behandler pasienter med respekt!

Dårlig service

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

God lege, men dessverre forferdelig dårlig service på legekontoret.
Dette er ikke tilfellet på onsdager, da møter man stor forståelse blant servicepersonalet, anbefaler timebestillinger på denne dagen.

Flink men meget utilgjengelig

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Jeg har byttet lege nå da jeg ikke var fornøyd i det hele tatt.
Jeg prøvde å få kontakt på tlf 5-6 ganger om dagen i tre dager men kom ikke frem.
Dag fire kom jeg gjennom og ble møtt av en dame som sa at "hvis jeg skulle ha time måtte jeg ringe i morgen"
Da jeg prøvde å si at det haster litt først da spurte hun hva det gjelder.
Når jeg sa at foten min er blitt lilla de siste tre dagene som jeg har prøvd å ringe de fikk jeg heldigvis time med en gang.

Jeg har erfart det lignende de tre gangene jeg har vært der..
Man må kjempe seg til kontakt og en time, akkurat det vi trenger når vi er syke..

Og jeg er meget fornøyd med min nye lege..

Helt topp!!

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Er du syk så er Vidar den beste.
Da er det full oppfølging fra dag1.

Har du bare litt vondt i arbeidslysten så er det like greit at du finner en annen lege!

veldig flink:-)

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Har hatt Vidar som kege de siste 3årene, han har vært en ordentlig forståelsesfull og seriøs lege. Har vært igjennom et par vanskelige diagnoser, han har vært der hele tiden. har det vært usikkert på hva som er feil så sender han meg vudere til spesialister, han tar seg tid til å se og prate med meg. Vidar er en lege jeg absolutt vil anbefale :-)

Arrogant og uproff

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Alt blit vurdert mot hans eget handicap. Har liten forståelse for syke mennesker.

Personalet er generellt lite serviceinnstillt og ofte uhøflig

Fremragende fastlegen

Lege: Vidar Johnsen Skrevet

Dr. Johnsen er fremragende fastlege. Han nøler ikke med å bestille time hos spesialist hvis han er usikker på diagnosen. For ham betyr hensynet til pasienten mer enn egen prestisje. Jeg har vært pasient hos ham i 25 år. De siste syv år med alvorlige diagnoser som krever legetime hver tredje måned. En samtale med Johnsen er den beste nervemedisin. Derfor hører den slags tabletter ikke med i dosetten.