Grünerløkka Legekontor

Trondheimsveien 42 0560 Oslo

Siste vurderinger av Grünerløkka Legekontor

Helt skuffet med så dårlig service.

Lege: Alahyar Jahed Skrevet

Har slite med han i to år nå og har nettopp bytte leger... Telefon er alt opptatt og har ventet flere gang mer om 15 min og til slutt ingen som svarer... Husk en episode i 2017 hvor jeg kommer 8 min for sent på time eter har ring på foran og forteller alt det komet til å skjer... Så sekretær sier til meg bare kommer og nå jeg kommer han vil ikke tå min time... Så eter mye insisterer fikke jeg hjelpe men møtte betale for 2 legge timme... Han tenker bare på penger...

Really happy with Mr Alahyar

Lege: Alahyar Jahed Skrevet

I have been a patient for 7 years, and i really appreciate Mr Alahyar. He is a man of few words, but i find them meaningful. He is concerned, empathic, and has good psychology skills.
He always found the solution to my troubles, whether they were physical or psychological, so i think i will probably never change for as long a i am in oslo!

Dyktig og trygg lege

Lege: Alahyar Jahed Skrevet

Har gått hos Dr. Alahyar i flere år og har bare godt å si om doktorn min! Han er nøye, kunnskapsrik, empatisk og omtenksom. Han er gjerne litt streng på en god måte som gjør at jeg som pasient føler meg veldig trygg, iom at han ikke bare jatter med meg, men er ærlig og rett frem, noe som bekrefter at han har mitt beste som fokus.

Helt forferderlig

Lege: Alahyar Jahed Skrevet

Han liker og høre sin egen stemme, og lytter ikke til hva jeg sier. Nekter å hjeløpe meg. Jeg har blant annet ryggprolaps på flere steder. Når jeg ber om rekvisisjoner eller adekvat hjelp, får jeg bare beskjed om å gå ned i vekt. Fikk til slutt nok, og byttet fastlege. Da jeg skulle hente legemappene, til mine barn og meg, så var de sporløst forsvunnet. Fikk en sur kommentar om å oppsøke forrige lege, for å få kopi der.

Streng, men tilsynelatende dyktig

Lege: Alahyar Jahed Skrevet

Har bare vært hos ham én gang. Han var ikke spesielt varm, jeg tror faktisk ikke han klarer å smile.

Mitt hovedproblem er at man ikke kan ta blodprøver der. Det var hensikten med mitt besøk. Han hadde ikke noe problem med prøvene jeg ville ta. Men jeg har ikke muligheten til å dra til Fürst hver gang jeg skal en blodprøve. Valgte nettopp dette senteret pga nærheten til meg.

Det burde være mulig å ta enkle blodprøver hos fastlegen sin!