Nidelven Legesenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidelven Legesenter AS

Fantastisk

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Har hatt Sven i ca 8 år, og har ikke villet byttet han ut for noen! Fantastisk lege, hyggelig og veldig pratsom! Man føler man blir hørt av han, og får svar å hjelp av det man trenger og lurer på!

I tillegg så er damene på kontoret utrolig hyggelig og man føler seg trygg, og de snakker til deg som at de virkelig kjenner deg! Tipp topp for Nidelven legesenter!

I overkant effektiv

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Har hatt han som fastlege i nærmere 8 år. Så meg dessverre nødt til å skifte lege da jeg fikk påvist en kronisk sykdom og fikk behov for jevnere kontakt med fastlegen. Han har svært mange pasienter og gir inntrykk av å ha dårlig tid til oppfølging. Som pasient følte jeg meg i stor grad etterlatt til meg selv.

Har du derimot bare behov for å gå til legen en gang innimellom gjør han en god og effektiv jobb, og man får stort sett time i løpet av noen dager.

Meget fornøyd!

Lege: Peter Setsaas Skrevet

Jeg dro inn med et par problem jeg har slitt med en god stund, og som tidligere leger ikke har klarte å hjelpe meg mot/ikke funnet årsaken.

Peter derimot brydde seg og kom fort frem til en diagnose og en behandling. Jeg følte han var til stede under samtalen(mer enn andre), og gjorde det komfortabelt å snakke med han.

Alt i alt veldig fornøyd så langt!

(Det må nesten nevnes at han er ganske kjekk og)

Top noch

Lege: Peter Setsaas Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Setsaas. Har alltid blitt møtt med respekt og et smil. I tillegg har jeg alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for.

10/10!

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Utrolig kunnskapsrik og hyggelig lege. Man blir tatt godt i mot og han er kjempeflink til å forklare og fortelle om sykdommer, og komme med flere forslag til hva pasienten kan gjøre. Tar seg god tid og stresser ikke.