Nidelven Legesenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidelven Legesenter AS

Meget dyktig og hyggelig lege

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Har hatt Sven siden jeg flyttet til Trondheim. Han er veldig hyggelig og blid, men tar seg tid til å høre etter. Her må man bare forklare problemet og så er han flink til å sende videre dersom man selv tror det trengs. Har aldri tvilt på meg. Han forklarer gjerne hvorfor ting er sånn og sånn slik at man som pasient forstår sakene bedre, tegner og forklarer. Jeg har en ganske normal sykdomshistorie, med noen unntak, og han har vært veldig hjelpsom å ha i alle disse situasjonene. Anbefaler virkelig! Plasseringen er enormt hjelpsom dersom man bor nært sentrum. Han er populær ser jeg på legelisten.no, men opplever å få time på maks 2 uker frem i tid, når jeg trenger det. Bestiller time på nett. Får ofte timen noen dager frem i tid, avhengig av problemet.

Tidenes beste lege!

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Kunnskapsrik, pedagogisk, tålmodig, forståelsesfull og alltid blid. Han er rett og slett fantastisk! Det er en fryd å gå til legen, når man har Herr. Sven som lege. Anbefales på det sterkeste!

Trivelig, flink, omtenksom og dyktig

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Midelfart som fastlege. Selv om det blir større og større krav om raskere konsultasjoner føler jeg meg hørt og forstått. Han tar seg alltid tid til å forklare på en grundig og svært pedagogisk måte. Hadde jeg vært medisinstudent hadde Midelfart vært den optimale veileder :)
Han viser alltid at han husker forhistorie uten å sitte å bla gjennom journaler, han har alltid flere forslag til løsninger/behandlinger og inkluderer meg i avgjørelsen.
Han er innimellom noe forsinket, men har enda ikke møtt en lege som ikke er det. Men dette er den første legen jeg gladelig kan vente på.

I tillegg er damene på kontoret alltid blide, hyggelige og hjelpsomme :)

Forståelsesfull lege

Lege: Peter Setsaas Skrevet

Opplevde å bli godt tatt vare på av legen. Svarer godt på de spørsmål man måtte ha. Imøtekommende og vennlig.

Kjempefornøyd med lege!

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Han er veldig inkluderende i vurderingen av hva som var beste løsning for meg (i denne omgang når det gjalt prevensjon), og forklarte ulike alternativer både samfunnsmessig, hvordan det virker i kroppen og viste skjemaer og brukte tegning (pedagogiske ferdigheter som sikkert også brukes i hans arbeid som universitetslektor). Det setter jeg stor pris på, både fordi jeg får større kontrollfølelse over egen fremtid, og av interesse for medisinske problemstillinger. Timen går raskt som alle konsultasjoner, men virker ikke fremskyndet. Gikk derfra helt trygg på alt jeg kunne forvente og klar over fordeler og ulemper. Veldig betryggende og hyggelig som lege!

(Ellers også veldig fornøyd med legekontorets timebestilling, betalingsmåte og venterom/ventetid)