Nidelven Legesenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nidelven Legesenter AS

Kan trygt anbefales

Lege: Sven Midelfart Skrevet

tar pasienten på alvor. er grundig, høflig og veldig dyktig!:)

Bra alternativ

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Midelfart er en bra lege, men han er travelt opptatt, så han er ikke for de som vil snakke mye. Han bruker så kort tid som han kan, slik at inntekten blir best mulig - noe som gjelder for mange av dagens leger. Men målbevisst er Midelfart, og fatter fornuftige beslutninger. Han er et bra alternativ sentralt i Trondheim.

Faglig sterk, grundig og sosialt oppegående

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Sven Midelfart er min fastlege, og jeg vil nødig bytte. Min erfaring med Sven Midelfart er nemlig utelukkende positiv. Han er alltid imøtekommende, tar seg tid til å forstå problemene mine og gir den ekstra innsatsen som gjør at jeg som pasient føler meg trygg på hans behandling.

Effektiv og hyggelig

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Min opplevelse av Midelfart har vært meget positiv. Han er oppdatert på min sykdomshistorie når jeg kommer inn til time, noe som gjør at jeg slipper å gjenta meg selv. Dette oppleves positivt. Han er effektiv med henvisninger og evt. prøvetagninger. Hans henvisning løste også et langvarig sykdomstilfelle for meg da han tenkte i baner tidligere fastlege ikke gjorde. Jeg har ikke opplevd stor ventetid ved dette legesenteret, og jeg opplever Midelfarts evne til å forklare meg hva mine sykdommer går ut på som viktige i mitt tilfelle. Jeg syns også tonen er saklig og akkurat passe uformell.

Arrogant

Lege: Sven Midelfart Skrevet

Har hatt ham som fastlege i mange år, men bytter pga. ujevn oppfølging. Føler han ofte er mer interessert i å fortelle om sine barn og deres plager enn og faktisk spørre hvorfor jeg er der med gutten min. Under svangerskapet fikk jeg også vite mye om hans kones graviditet og fødsler, noe som ikke var av min interesse. Syns ikke han er flink til å følge opp, han har rotet bort papirer, samt er ALLTID forsinket. Selv om man har time kl. 09 er det ofte over 30 minutters ventetid. Jeg føler meg ofte som en hypokonder når jeg drar derifra fordi han bagateliserer årsaken til at jeg er der, samt snakker/forklarer på en nedlatende måte. Hans forsøk på å være morsom og jovial faller gjennom hos meg i alle fall.... Man må selv spørre om henvisninger videre o.l. Jeg syns også hans manglende kliniske undersøkelser er negativt, virker som han er mer opptatt av å prate om seg selv eller å bla opp på dataen. Det som er positivt er kort ventetid på timebestilling, samt utrolig hyggelige damer som jobber på laben :)