Orkanger Legesenter DA

Orkdalsveien 58 7300 Orkanger

Siste vurderinger av behandlere ved Orkanger Legesenter DA

Dårlig til å lytte til pasienten

Lege: Elisabeth Seland Gridseth Skrevet

Alt for glad i å snakke og dårlig til å lytte til pasienten - også når pasienten er ny bekjentskap for henne. Dårlig holdninger og oppførsel. Hadde pasienten vært en gjenganger til henne hadde det vært lettere å forstått hennes oppførsel. Takk for meg iallfall

Proff

Lege: Elisabeth Seland Gridseth Skrevet

Komplisert sykdomsbilde med flere kroniske sykdommer ga behov for ny fastlege med mer oversikt og oppfølging fra de ulike sykehusavdelingene. Hun tar seg tid og spør. Jeg er veldig fornøyd ut fra de rammene hun har som fastlege. Det kan være lang ventetid for time.

Dyktig og trivelig

Lege: Ole Kristian Harsvik Skrevet

Harsvik er min nye fastlege. Har vært hos han flere ganger og blir møtt med forståelse og respekt. Han er grundig og gir seg ikke før alt blir bra. Det virker som han bryr seg og ønsker pasienten kun det beste. Det er lett å få tillit til han og man føler seg godt ivaretatt. Anbefales !!

God vurderingsevne og kommunikasjon

Lege: Ole Kristian Harsvik Skrevet

Vi setter pris på å ha en slik ung og våken fastlege. Han gir gode og treffende vurderinger samtidig som han lytter til oss og også trekker inn mer erfarne kolleger dersom han har liten erfaring med det det gjelder eller aner at vi trenger mer forsikring. Han har usedvanlig gode kommunikasjonsevner.
Hilsen

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Jon Wold Skrevet

Vært min lege i 37 år, og er også mine barns og manns lege.
Tar dine bekymringer på alvor, og henviser videre hvis man ber om det. Innehar mye kunnskap, og kjenner din historikk godt.