Orkdal legesenter

Orkdalsveien 38 A 7300 Orkanger

Siste vurderinger av behandlere ved Orkdal legesenter

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Jeg traff Marte på ett legebesøk der min fastlege ikke var tilstedeværelse. marte kom og æ ble møtt av et enormt stort og varmt smil og fikk selvfølgelig all hjelp jeg trengte. Blir så glad når Legen du møter er så forståelsesfull. Kan absolutt anbefales. Jeg har allerede satt meg på venteliste hos henne. Skjønner at det er mange på lista hennes. Beste legen jeg noen gang har møtt.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Anne Lise Fossmo Skrevet

Hun er en lege som lytter, får deg til å føle deg sett og hørt, tar deg på alvor og er imøtekommende.

Lege: Anne Lise Fossmo Skrevet

Utrolig fin og god lege! Tar alt på alvor, svært forståelsesfull, godt humør og henviser når det er behov for det. Tar seg god tid til pasientene sine. Er virkelig så fornøyd med å ha henne som fastlege.

Fantastisk Lege

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Jeg traff Marte når hun hadde Legevakt. Ble møtt av et stort smil og fikk selvfølgelig all hjelp jeg trengte. Blir så glad når Legen du møter er så forståelsesfull. Kan absolutt anbefales. Jeg har allerede satt meg på venteliste hos henne. Skjønner at det er mange på lista hennes. Beste legen jeg noen gang har møtt.

Trygg og oppmerksom

Lege: Vilija Svediene Skrevet

Fikk hjelp at finne Vilija Svediene ! Trodde jeg valgte lege ved ett annet Lkontor svert overrasket da jeg første gang møtte opp der og fikk vite at Svediene var på en annen plass, ja så bar det videre, og snart ble vi konfrontert med hinannen,,, jeg var fornøyd,og efter tre konsultasjoner viste Legen mig vi var trygge ved møtet🈴