Orkdal legesenter

Orkdalsveien 38 A 7300 Orkanger

Siste vurderinger av Orkdal legesenter

beste legen som fins her i orkdal hun er blid og får unna ting topp er hun

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Jeg flyttet fra ålesund til orkdal for 5 år siden da fikk jeg en lege ved orkanger legesenter 2 ganger var jeg til han det var som han ikke forsto meg og da ringte jed orkdal legesenter og fikk marte hun var så hyggelig fra dag nr 1 og hun tok meg på alvor hadde vi bare hatt slike på nav enestående dame som jeg verdsetter meget høyt så fra en til ti så får hun en innertier av meg

Dyktig, men stresset

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Min opplevelse av Marte er at hun er veldig kunnskapsrik, og dyktig i sitt arbeide. Jeg har nå vært hos henne ca fem-seks ganger. Det jeg savner er en personlig tilknytning. Det virker ikke som hun kjenner meg igjen fra gang til gang. Det gir meg inntrykk av at hun ikke setter seg inn i mitt totale sykdomsbilde, jeg vet ikke en gang om hun har lest journalen min. Hadde det ikke vært for at hun virker så utrolig stresset, så hadde jeg tatt det opp med henne. Hun er effektiv, det skal hun ha men samtidig føler jeg ikke at hun ikke bryr seg om meg. Er det noe man trenger når man kommer til en lege og er syk og redd, så er det en viss form omsorg. Det er mulig dette stammer fra at hun er veldig stresset, eller at jeg bare har møtt henne på "dårlige" dager.

Fantastisk lege!

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Hun er en lege som viser omtanke og tar deg på alvor!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt. endelig blir jeg hørt. Hun tar seg tid til å lytte, spørre og vurdere nøye hva som skal gjøres. Blir henvist til de riktige plassen og får prøve ut medisiner underveis. Fantastisk lege. Føler meg så godt i varetatt .

Kjempe koselig!

Lege: Marte Hopland Frotjold Skrevet

Hun er hyggelig, hun tar deg seriøst, og hun får ting gjort! ^^,