Hareid Legesenter AS

Kjøpmannsgata 16 6060 Hareid

Siste vurderinger av behandlere ved Hareid Legesenter AS

Anbefales ikke i det hele tatt

Lege: Vidar Vollsæter Skrevet

Aldri opplevd å bli tatt så useriøst som jeg gjorde med de timene jeg hadde hos han. Så uempatisk og bare intr. i å skrive ut raskest mulig resept og få inn neste. Siste timen jeg hadde hos han var ubehagelig og rett og slett provoserende. Anbefales på det sterkeste å ikke ha han som fastlege.

Behagelig og tillitsvekkende

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Fantastisk lege som er god å snakke med, lyttende og rolig. Tar pasienten på alvor, rask å henvise videre, åpen for muligheten til bruk av kiropraktor/naprapat osv..

Fantastisk doktor

Lege: Vidar Vollsæter Skrevet

Fantastisk doktor, menneskeleg og utruleg liketil. Kunnskapsrik som få og flink til å forklare. Eg håper han held koken til han er 80.

Engasjert og nøyen

Lege: Sigve Martin Røsvik Synnes Skrevet

Føler eg vert høyrt og tatt på alvor. Veldig nøyen lege som tek seg tid og undersøker/henviser vidare ved behov.

Står på for pasientene og tar deg på alvor

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Den beste fastlegen på legesenteret. Jeg har vært innom flere andre, men har hatt Overå som min lege i snart 10 år nå. Hun er flink til å lytte, effektiv, tar deg på alvor og søker opp/undersøker ting hun er usikker på (som i mitt syn er en fordel kontra å påstå ting man ikke vet nok om). Opplever også at hun er svært tilgjengelig og behjelpelig over telefon, hun ringer ofte tilbake i løpet av samme dag. Anbefales!