C-Medical Sarpsborg AS

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved C-Medical Sarpsborg AS

Trygg og god fastlege

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Henrik har for meg vært en god og trygg fastlege. Opplever han som både empatisk og kunnskapsrik. Virker ikke belærende eller dømmende. Jeg er selv sykepleier, og jeg opplever ett godt samarbeid oss i mellom mtp. min egen helse. Om han er uenig i mine forslag til behandling eller medisinering - diskuterer han dette, og har gode begrunnelser. Henrik har god kunnskap og forståelse for både psykisk og fysisk sykdom. Som de fleste fastleger virker han travel, men jeg opplever likevel at jeg blir fulgt godt opp. Er det noe virkelig galt, tar han tak i dette. Om det har vært travelt, har det hendt at jeg har fått tilbakemelding om feks. avvikende blodprøvesvar på kvelden. Jeg er veldig takknemlig for å ha en så flott fastlege!

Excellent

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Very thorough and understanding, takes time to listen, diagnose and find the correct treatment for my diabetes.

Mangel på empati og lytter ikke

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Jeg er gravid og det dummeste jeg har gjort er å gå til Henrik. Han har ikke gjort annet enn å få meg til å føle meg usikker og redd under graviditeten. Han har også gitt feil informasjon flere ganger. Han kan stille et spørsmål, men lytter ikke til svaret og setter sine egne diagnoser, som kan være noe helt annet enn vi har snakket om (kanskje fordi han er så opptatt med å stirre inn i pc-skjermen). Han kan oppleves arrogant og jeg tviler på at han har hatt mange gravide pasienter tidligere. Jeg har forsøkt å gi det litt tid, men etter siste legetime var det bare å bytte, da rant begeret mitt over. Anbefales ikke!

Dyktig og Forståelsesfull

Lege: Jim Innocent Ngoga Skrevet

Hver gang jeg har vært hos han har jeg fått hjelpen jeg trenger. Han er en god lytter og veldig god til å forklare om sykdommen/symptomer. En slik fastlege må man lete lenge for å finne, tusen takk for at du er fastlegen min!

Stresset

Lege: Jim Innocent Ngoga Skrevet

Dette er en lege som tydeligvis har dårlig tid. Han er hyggelig, men tiden strekker ikke til for ham, hele konsultasjonen tar max 2 minutter.