C-Medical Sarpsborg AS

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved C-Medical Sarpsborg AS

Mangel på empati og lytter ikke

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Jeg er gravid og det dummeste jeg har gjort er å gå til Henrik. Han har ikke gjort annet enn å få meg til å føle meg usikker og redd under graviditeten. Han har også gitt feil informasjon flere ganger. Han kan stille et spørsmål, men lytter ikke til svaret og setter sine egne diagnoser, som kan være noe helt annet enn vi har snakket om (kanskje fordi han er så opptatt med å stirre inn i pc-skjermen). Han kan oppleves arrogant og jeg tviler på at han har hatt mange gravide pasienter tidligere. Jeg har forsøkt å gi det litt tid, men etter siste legetime var det bare å bytte, da rant begeret mitt over. Anbefales ikke!

Lang ventetid

Lege: Bekim Morina Skrevet

Opplever å vente 40-1.5 t hver gang jeg har legetime. Dette er ikke noe særlig når barna også må vente like lenge.

Videre syns jeg han er dyktig på å henvise videre ved behov. Men ellers opplever jeg at han har det veldig travelt under legetimen, spør ikke om noe utover akkurat det man er der for.

Har ikke noe fokus på det psykiske, ingen spørsmål rundt hvordan man har det.

Lite interessert fastlege

Lege: Bekim Morina Skrevet

Opplever Dr.Morina som lite interessert og imøtekommende fastlege . For det første stirrer han bare på dataen sin , svarer ikke på spørsmål han blir stilt. Han har ved flere anledninger bare tullet bort viktige ting jeg har tatt opp med han, og tar ikke ting seriøst . Han tar heller ikke tak i ting som er viktig for hans pasienter . Har ved flere anledninger følt meg mer utrygg etter legetime hos han . Reiser seg ofte opp før du er ferdig med å snakke , timen skal gå raskest mulig da han alltid er forsinket . Idag fikk jeg sitte 3 minutter på hans kontor før timen var over , da mine smerter ikke var interresant for han . Går å gleder meg til å få en ny fastlege der jeg kan føle meg trygg og ivaretatt . Synd køene er lange . Sist men ikke minst så sitter man å venter alt fra 30 min til 1,5 time da han alltid er forsinket .

Skravlebøtte

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Skravlebøtte som gjerne snakker om egen kunnskap framfor å lytte til pasienten.
Søker meg bort. Alltid forsinket.

Fantastisk!

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Jeg er så fornøyd med Elin som min nye lege. Hun tar seg tid, lytter og forklarer. Hun er forståelsesfull, dyktig og jordnær. Hvis jeg må vente litt for å komme inn til mine avtaler , helt greit. For meg betyr det at hun tar seg tid til sine pasienter. I dag og andre ganger jeg har snakket med damene i resepsjonen er de smilende og hyggelig. Altså jeg er veldig fornøyd med Elin som min fastlege.

Dette er en Pluss-tjeneste.