Sarpsborg Spesialistsenter AS

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Sarpsborg Spesialistsenter AS

Grei lege

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Helt ok, har noen forbedringspunkter. Kan oppfattes arrogant i visse tilfeller, ellers grei. Gjør så godt han kan virker det som.

En kjempe fin lege

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Har hatt denne legen ca et års tid. Har vært hos hos han hver mnd gjennom hele svangerskapet og opplever han tydelig, hyggelig og flink faglig. Er selv sykepleier og føler jeg blir tatt på alvor!

Bra lege

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Hatt han i 2 år nå. Han har tatt seg tid til meg og min datter de gangene vi har oppsøkt han. Henviser videre, lytter og viser forståelse og respekt. Damene på kontoret kunne dessverre trengt seg et høflighetskurs..roter bort papirer som legen skal ha, klarer ikke å gi riktige svar på prøver o.l.
Fint lokale og en god lege.

TRAGISKT MED VIKARER

Lege: Chubaka Rubasha Skrevet

Chubaka er en fantastisk lege.
Begynte hos ham bår de startet opp på Greåker.
Da gikk det dessverre ikke så lenge før han gikk i 1.5 års permisjon for spesialisering i allmennmedisin.
Men nå så begynte han igjen på spesialisering, denne gang som spesialist i øre, nese, hals.
Så da er det enda en gang VIKARER i 1.5 år framover fra sommeren 2017.
Hun som er nå har, selv om hun er Svensk litt problemer med å lese lange avsnitt som et på Norskt og har IKKE tilgang til tidligere epikriser.
Fram til Chubaka er tilbake advarers sterkt mot å benytte denne legepraksisen.
Dessverre........ så makter jeg ikke å "lære opp" nok en VIKAR.
Så da blir det å søke etter ny fastlege.

god lege, men dårlig vikar

Lege: Chubaka Rubasha Skrevet

han har vart min fastlege, han var alltid bra, men den ny vikar som erstattet han er IKKE bra, over 3 måneder fikk ingen hjelp,