Sarpsborg Spesialistsenter AS

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Sarpsborg Spesialistsenter AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er virkelig den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg tid til deg, lytter til deg og dine behov og du føler deg virkelig ivaretatt. Hun er alltid blid og veldig imøtekommende. Alle fastleger burde være som henne!

Utrygg

Lege: Jim Innocent Ngoga Skrevet

Hyggelig mann, men virker som han har veldig dårlig tid.. han sier «hadet» før man rekker å reise seg opp fra stolen. Føler meg ikke trygg og ivaretatt dessverre!

Trygg og hyggelig

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Har hatt denne legen i ca 2-3 år. Føler han tar ting på alvor og gjør slik du tenker. Er selv sykepleier og føler han tar mine vurderinger i sin betrakning. Opplever noen ganger at han ikke har helt oversikt over hvorfor jeg kommer og må lese seg litt opp. Men flink til å gi rask svar på prøver som blir tatt og følger opp nogenlunde. Må kanskje passe på litt selv, men han er mye bedre enn de andre fastlegene jeg har hatt. Opplever også sekretærene svært hyggelige og man får ofte raskt time om det er behov for det.

Null interesse for pasienten.

Lege: Jim Innocent Ngoga Skrevet

Setter seg ikke inn i journalen til pasienten overhode. Ikke villig til å ta prøvene som spesialistene forlanger. Det var ikke nødvendig. Og om han tar prøvene sender han de ikke videre. Utrolig dårlig tid. Sier ha det før man får spurt om det man skal. Virker ikke interessert i pasientene overhode.

Lege for meg

Faglig kompetent lege.
Har satt seg godt inn i hvem jeg er. Lytter godt mens han skriver, kommer med konkrete fakta, følger også raskt opp