Sarpsborg Spesialistsenter AS

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Sarpsborg Spesialistsenter AS

Hele mennesket

Lege: Chubaka Rubasha Skrevet

Elin A.E.Sundqvist som idag er vikarlege for Rubascha, er det bare en ting å si om,fantastisk. Jeg har det siste 1,5 år vært hos henne ofte grunnet flere ting. Hun ser helheten, tar tak i ting og tar også kontakt med de rette ekspertene når det trengs. Håper hun fortsetter som fastlege i kommunen , for noen bedre lege skal man lete lenge etter og jeg har levd noen år.

Lege som har vanskeligheter med å sjekke ting og henvise videre

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Han virker som en flink lege, men virker useriøs da han kan si ting som jeg føler ikke stemmer og har vanskelig for å sjekke å se på ting man lurer på og spør om. Også har han vanskelig for å henvise videre, føler at det skal overdrevent mye til for at han skal kunne gjøre det. Virker som han sitter å passer på at det ikke skal gå for mye penger ut av statskassa på grunn av unødvendige henvisninger og det skjønner jeg jo. Men er grenser synes jeg. Ekstra vanskelig når han ikke kontrollerer eller ser/sjekker meg som pasient selv.Veldig skuffet over ikke å bli tatt serriøst. Man kan ikke ha en lege man ikke har tillit til. Derfor vil jeg ikke anbefale Henrik Widnes som fastlege. Jeg har prøvd å se om han ble bedre en god stund nå. Men nå har jeg byttet lege da jeg ser at han ikke blir det. Alle andre på legesenteret er jeg veldig fornøyd med.

MEGET DYKTIG

Lege: Bekim Morina Skrevet

Ønsker Bekim Morina lykke til i sitt nye virke, selv om jeg som pasient vil savne hans faglige dyktighet og forståelse. Dog håper jeg virkelig at hans vikarlege vil bli den som overtar fastlegestillingen hans. Da han har egenskaper og evner som på kort tid har hjulpet meg å få tilbake energi og livslyst. Kan ikke få fullrost hans evne til virkelig å sette seg inn i problemer og finne løsninger og medisinering som hjelper.

Utrolig god lege

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

André Meyer har virkelig tatt vare på vår familie når vi har vært hos han.
Aldri har jeg vært så fornøyd med en fastlege før.
Utrolig synd han skal begynne som fastlege i Sarpsborg.
De som får han kan være trygg på at de blir godt tatt vare på av dr. Meyer.

En av Norges beste fastlege.

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Jeg har hatt André som fastlege siden 1 mars 2014. Er bare så himla synd at han skal slutte på medico iløpet av denne høsten 2018. Han har fulgt med 100% perfekt og det samme med ungen min som er nå 15 mnd. Til dere i Sarpsborg gled dere og ta godt vare på han.