Sarpsborg Spesialistsenter AS

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av Sarpsborg Spesialistsenter AS

Null empati

Lege: Bekim Morina Skrevet

Han vet rett og slett ikke hvordan man skal behandle psykiske lidelser, vise empati eller medmenneskelighet, uansett hva man har opplevd av traumatiske hendelser.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Bekim Morina Skrevet

Kommer til time og føler at han ikke tar meg på alvor. Bare stirrer i dataskjermen og skriver. Vært hos han 2 ganger, og begge gangene har jeg dratt hjem gråtende uten å få hjelp til hva jeg ville. Anbefales ikke

Null punklighet

Lege: Bekim Morina Skrevet

Har sittet og ventet på ham 2 ganger av 2 mulige besøk, begge ble avbestilt etter lang ventetid
Når du bestiller time ett halvt år i forveien og har første time på morgenen (Kl 8)så forventer du ikke over en halv time forsinkelse begge ganger. Jeg avbestilte timen i resepsjonen etter ca 30min begge gangene og dro hjem. Har nå skiftet til annen fastlege

Lite dyktig lege

Lege: Henrik Theodor Widnes Skrevet

Dr. Widnes bruker 90% av legetimen på å se inn i PC skjermen. Han følger deg ikke opp og er rett og slett en liten kunnskapsrik lege. Han kan svært lite om sykdomslære og henviser deg ikke videre til riktig instans. Han virker veldig usikker på sin egen profesjon som lege.
Kan IKKE anbefale han som din fastlege.

Rolig, behagelig vesen.

Lege: Bekim Morina Skrevet

Følte meg ivaretatt. Ga trygghetsfølelse og informert godt underveis. Blid og vennlig, kunskapsrik og dyktig.