Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av behandlere ved Eidsvåg Legekontor DA

En meget god lege

Lege: Olav Ervik Skrevet

En meget god og dyktig lege. Tar deg på alvor, gjør det som skal gjøres og er rask med prøvesvar.
Hyggelig og blid når det kreves og lyttende og alvorlig når det kreves.

Veldig hyggelige flinke medarbeidere

Meget god lege

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Hjertholm er en lege som tar seg tid til sine pasienter, og som jeg føler meg trygg på. Han er grundig når han vurderer meg og spør mye om symptomer i tillegg til vanlige undersøkelser.

Tar deg på alvor.

Lege: Olav Ervik Skrevet

Meget dyktig. Føler at man blir tatt på alvor. Får svar på det en lurer på. Er saklig, men er samtidig kvikk og positiv, med glimt i øyet.

Eneste negative jeg har å si om legekontoret (ikke Ervik spesielt) er at det til tider er lang ventetid både på telefon og for å få time. I tillegg er det ikke et spesielt pasientvennlig venterom, da "luken" er midt i rommet, og man føler man utleverer seg til hele venterommet når man henvender seg i luka.

Smilende og blide helsesekretærer.

Meget dyktig lege

Lege: Olav Ervik Skrevet

Flink og effektiv lege med menneskelig innsikt. Han er åpen og er flink til å lytte samtidig som han er effektiv og får fort frem poenget eller grunnen for at en er der. Virker som han er kvikk og følger godt med. Får raskt svar på prøver. En lege jeg stoler på. Viktig er det også at han ikke sykeliggjør folk og er positiv

Kunne ikke hatt en bedre lege.

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Hjertholm tar seg god tid til pasientene sine, viser omsorg og respekterer dem. Han er flink til å forklare slik at jeg forstår. Han har hjulpet både meg og familien min gjennom tøffe tider, hvor han var helt enestående. Man får som oftest hastetime dersom man ringer om morningen. Damene på kontoret er vennlige - smiler når du kommer og ellers veldig hjelpsomme i telefonen.