Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av behandlere ved Eidsvåg Legekontor DA

Useriøs lege

Lege: Olav Ervik Skrevet

Lytter verken til hva jeg sier og behandler meg ikke med respekt. Tar seg ikke tid til å høre på hva jeg sier, og ser overhode ikke meg som person. Har blitt utrolig lei meg etter samtaler med han.

Svært dårlig

Lege: Olav Ervik Skrevet

Tar seg aldri tid til å lytte deg ut. Fremstår som hastig, og ønsker å få inn flest mulig pasienter på en dag.

Fantastisk fastlege

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Jeg kan anbefale Hjertholm på det varmeste. Han tar meg alltid seriøst, og er veldig opptatt av at jeg tar vare på min egen helse. Har til og med ringt på kveldstid for å høre hvordan det går. Det er ofte litt ventetid for å komme inn på kontoret hans, men det ser jeg bare på som positivt, ettersom jeg vet han tar seg god tid til å lytte til pasientene.

Ikke å anbefale denne legen.

Lege: Olav Ervik Skrevet

Lite seriøs lege som ikke tar tilbakemeldinger fra pasient på alvor og gjør tiltak i forhold til det. Foreslår å skifte fastlege umiddelbart

Handlekraftig lege

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Meget problemløsende lege. Kan også tenke litt utenfor boksen. Lar ikke ting ligge eller sier at han ikke kan hjelpe. En lege som ikke bare kan gi deg medisiner for en spesifikk diagnose, men tar hele mennesket i betraktning. Unikt!!