Colosseum Tannlege Tønsberg

Colosseum Tannlege Tønsberg holder til i Tønsberg

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tønsberg

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Julie Hayes Skrevet

Har gått til samme tannlege i mange år og var derfor litt skeptisk til å bytte. Julie Hayes er en utrolig dyktig tannlege. Fikk tillit til henne med en gang og stoler på at hun foreslår riktig behandling. Er dessuten veldig blid og koselig og flink til å forklare og involvere pasienten. Anbefales virkelig!

Effektiv og nøye

Tannlege: Julie Hayes Skrevet

Julie gjør tannlegebesøket til en lek. Faglig dyktig og nøye i behandlingen hun gjør. Rolig atmosfære og føler meg avslappet under hele seansen. Anbefales varmt.

Beste tannlegen!

Tannlege: Julie Hayes Skrevet

Kom til Julie for første gang etter at min tidligere tannlege som jeg var så trygg på sluttet. Men Julie er ingen dårlig erstatter! Så dyktig, blid og rolig. Forklarer godt og tar pauser underveis ved ubehag etc. Anbefales.

Super tannlege!

Tannlege: Christoffer Andresen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min tannlege! Han er god på å forklare og trygge meg, før og under behandlingen. Jeg har, i utgangspunktet, litt tannlegeskrekk, men det har hjulpet veldig å få han som tannlege!
Han er vennlig, forståelsesfull, trygg, og veldig nøye og flink! Nå klarer jeg faktisk å slappe av under behandlingen!

Hyggelig og informerer deg underveis

Tannlege: Julie Hayes Skrevet

Hun er rolig, og holder pasient rolig underveis. I tillegg til dette informerer hun pasient på hva hun gjør underveis, veldig flink.