Kommunelegene i Sørfold

Rådhuset 8226 Straumen

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegene i Sørfold

Tar deg seriøst!

Lege: Nadezda Viktorovna Wessel Skrevet

Litt gebrokkent norsk, så kan være litt vanskelig å forstå. Men det har lite å si når legen tar deg seriøst fra første stund, går nøye til verks og er imøtekommende. Veldig fornøyd med henne

Fantastisk er det sterkeste begrepet som kan brukes, men det blir alikevel et for tynnt begrep.

Lege: Nadezda Viktorovna Wessel Skrevet

Jeg har gått ut og inn av div legekontor stortsett hver mnd de siste 15 år og møtt ett større antall forskjellige leger iløpet av denne tiden.
For meg personlig finns det kun 3 leger som tar/ har tatt meg skikkelig seriøst og forstått meg 100% Det er Nils Daniel Veraas, Jonathan Hausel( Dessverre sluttet og flyttet hjem til Sverige)
SÅ! Var jeg så ubegripelig heldig å få Nadezda Viktorovna Wessel til min fastlege! Det jeg kan si, er at hun er nok ubetinget den beste legen jeg har hatt til nå. Noen vinner på Lotto, jeg vant noe MYE bedre! Nemlig en lege med Stor og velfortjent "L" Måtte alle vært like heldig som jeg ble...... Disse 3 nevnte legene: INGEN OVER INGEN VED SIDEN!! Og der er mange nye unge leger som skulle hatt et par år med obligatorisk veiledning og opplæring av disse 3 legene før dem fikk nærme seg sin autorisasjon.... Hun tar seg tid å ser på pasienten og lytter. Hun sitter ikke å ser på pcn å trykker på tastaturet og bare nikker og dukker med "jaha,akkurat" osv.. En annen ting jeg har lagt spesielt merke til er at ,jeg kan starte med å legge frem et problem. Men jeg kommer bare såvidt ut i begynnelsen så sier hun resten av det jeg skulle fremlegge før jeg fikk gjort det... Erfarig? Eller en "6" sans? Det kan jeg ikke svare på. Men det har jeg aldrig vært ute for hos andre leger iallefall....
Et fantastisk menneske!! Ubetinget, punktum!!

Fantastisk lege

Lege: Eirin Anita Eilertsen Skrevet

Jeg har hatt Eirin som lege i over 10 år. Opplever henne som omsorgsfull, ærlig og flink. Hun tar seg god tid, tar notater og står på for pasientene sine. Jeg føler meg trygg på henne og jeg blir hørt på.

God lege og flott menneske

Lege: Eirin Anita Eilertsen Skrevet

Eilertsen er dyktig, etterrettlig og grundig - og har stor omsorg for sine pasienter. Hun holder ord, og sender fort til utredning hos spesialist, når hun mener det kan være nødvendig.
Og ikke minst er hun et varmt og likandes menneske som er lett å kommunisere med. Hun kan kunsten å lytte, også.

Skulle gjerne gitt henne mer enn fem stjerner!

Trygg og omtenksom

Lege: Grisananthan Karunanithy Paramsothy Skrevet

En fantastisk lege som virkelig viser at han vil hjelpe.
Lytter til meg som pasient og gjør sitt beste for å få fortgang i ting.
Han er bare fantastisk.