Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Løkkegården Legekontor

Flink lege!

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Blir sendt fort til behandling når det er behov for det. Litt dårlig oppfølging med tilbakemelding av prøver og svar. Det må man som oftest drive å purre på for å få svar på men ellers en flink og behagelig lege som det er lett å prate med og tar deg alvorlig.

Fantastisk lege!

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Mens min behandler på samme legekontor har hatt ferie har Mayuran tatt seg av problemene og jeg føler har tar de seriøst og ser meg som pasient og lytter til hvordan jeg har det samt gjort det beste utav saken.

Tar meg på alvor.

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Dr Holø er en bra lege, vi diskuterer gjerne medisiner og konsekvenser. Til syvende og sist blir han stort sett enig med meg. :-) Jeg synes han er en veldig god doktor, i alle fall for meg.

Kristian er drømme fastlegen

Lege: Kristian Amundsen Østby Skrevet

Han tar seg tid når du kommer, lytter, viser forståelse og hører på deg. Han kommer med forslag, viser til eksempler- og sender deg videre om det er noe han lurer på. 10/10 hver gang man er der. Forstår at man kan måtte vente litt før han er ledig, men har aldri måttet vente mer enn 10 minutter.

En dyktig og god lege

Lege: Kristian Amundsen Østby Skrevet

Tar seg god tid, faglig sterk og trygg. Opplever han hjelpsom og en god lytter. Kan absolutt anbefales.