Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Løkkegården Legekontor

Profesjonell og trygg

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Holø fremstår som en profesjonell og kunnskapsrik lege. Jeg har alltid vært komfortabel med de råd og beslutninger han har tatt (selv om han ikke er nin fastlege). Kan anbefales.

Føler jeg ikke blir hørt av legen og blir tatt seriøst.

Lege: Kristian Amundsen Østby Skrevet

Føler jeg ikke blir hørt av legen og blir tatt seriøst når jeg har time hos denne legen, han vil ikke ta tester jeg spør om fordi han TROR det ikke er nødvendig.

Forståelsesfull og flink

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Mayuran bryr seg om pasientene, tar seg tid og ser deg. Han er også lett å snakke med og man føler seg sett.

En helt fantastisk lege

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med Mayuran. Han ser deg, lytter, omsorgsfull, løsningsorientert og er den beste legen jeg noen gang har hatt!
Han gir av seg selv og det lille ekstra, så Løkkegården er heldig som har en slik ansatt!
Til småbarnsforeldre så anbefaler jeg han virkelig, han tar deg alltid seriøs når det er noe.

Beste legen!!

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg har fra tidligere hatt to fastleger som har vært håpløse å ha med å gjøre. De har vært tilgjengelige, vanskelig å få tak i, og jeg har følt de ikke har tatt meg på alvor.

MEN Mauyran!! Han er så dyktig i jobben sin! Man ser at han genuint bryr seg om sine pasienter, og tar de på alvor. Har aldri følt at han har svart godt og utfyllende på det jeg lurer på, uansett om det har vært noe smått. Jeg har funnet min fastlege jeg aldri skal bytte ut!