Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av Løkkegården Legekontor

Kunnskapsrik, men uinteressert

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Virker som om han har mye kunnskap og er en dyktig lege. Men synes oppfølgingen var for dårlig, og lite interesse for å finne årsaken til problemene mine. Følte ikke at han lyttet, og konsultasjonene varte nok ikke mer enn 5 min, da han som oftest kom frem til at vi skulle se an noen uker til...

Profesjonell og menneskelig

Lege: Birger Løvland Skrevet

Er egentlig mot at en skal gi karakter/vurdering over nett men synes fastlege Birger Løvland skal få en god vurdering. Det virker som han virkelig bryr seg om deg som pasient. Her får du ikke opplevelsen av å være "samlebånd" pasient. En lege som tar seg tid og lytter, som virker faglig dyktig og er ivaretakende.

På tide han gir seg !

Lege: Birger Løvland Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 30 år, men nå er det på tide han gir seg. Lite tilgjengelig. Følger ikke lengre opp og ringer tilbake selv om jeg gir beskjed på telefonen til resepsjonen. Vikaren hans leser ikke journalen din slik at du får ikke resept på smertestillende etter operasjon som du ber om. Jeg er ytterst sjelden hos legen, men slik kan jeg ikke ha det. Må kunne få hjelp etter operasjon synes jeg. Hadde tilsvarende operasjon året før og da fungerte det greit og Løvland gjorde som avtalt, men nå fungerte det ikke slik.

Trygg og seriøs lege

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Holø er en veldig dyktig og seriøs lege. Tar pasienten på alvor og er trygg i kommunikasjonen. Virkelig en god samtalepartner og profesjonell lege.

Mye kunnskap

Lege: Bjørg Dæhli Skrevet

Hun er en dyktig og flink lege. Hun er videre meget god til å lytte, finne løsninger samt følger godt opp.