Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Løkkegården Legekontor

Trygg og imøtekommende

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Dr.Holø har vært min fastlege i mange år, han har alltid vært veldig tilstede. Vi ha hatt en god dialog i alle årene jeg har hatt ham som fastlege. Vi har diskutert mye, og han har alltid hørt på meg og mine synspunkter. Nå har jeg flyttet og satt meg på venteliste her jeg bor nå. Jeg håper min nye lege er i allefall tilnærmet like bra som Lars Holø.

Kunnskapsrik og intressert

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Mayuran framstår som svært dyktig og lytter til pasienten. Han stiller de rette spørsmålene og tar pasienten med i vurderingen. Alltid hyggelig å være på besøk!

Flink lege!

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Blir sendt fort til behandling når det er behov for det. Litt dårlig oppfølging med tilbakemelding av prøver og svar. Det må man som oftest drive å purre på for å få svar på men ellers en flink og behagelig lege som det er lett å prate med og tar deg alvorlig.

Fantastisk lege!

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Mens min behandler på samme legekontor har hatt ferie har Mayuran tatt seg av problemene og jeg føler har tar de seriøst og ser meg som pasient og lytter til hvordan jeg har det samt gjort det beste utav saken.

Kristian er drømme fastlegen

Lege: Kristian Amundsen Østby Skrevet

Han tar seg tid når du kommer, lytter, viser forståelse og hører på deg. Han kommer med forslag, viser til eksempler- og sender deg videre om det er noe han lurer på. 10/10 hver gang man er der. Forstår at man kan måtte vente litt før han er ledig, men har aldri måttet vente mer enn 10 minutter.