Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Løkkegården Legekontor

Veldig bra og profesjonelt

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Han er veldig flink, han lytter nøye til pasientene sine og tar ansvar veldig godt for å følge med på sykdommene som pasienten har. Veldig veldig fornøyd med han.

Kunnskapsrik, empatisk og trygg

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Aldri vært mer fornøyd med en fastlege! Mayuran tar tid til å høre på deg, stille spørsmål og man merker at han bryr seg om det du kommer til han med. Han er kunnskapsrik og får deg til å føle deg trygg og ikke minst sett.

Veldig fornøyd

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Hos Zarina opplevde jeg å bli tatt på alvor, både ved fysiske og psykiske plager. Jeg har hatt timer hos henne gjentatte ganger og har sjelden måtte oppleve å vente lenge på timen. På kontoret har vi tatt tid til henvendelsen jeg kom for og hun spør alltid om det er noe annet jeg vil ta opp før vi er ferdige med legetimen. Jeg er svært takknemmelig over å ha Zarina som legen min.

Bra

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Er meget flink og følger godt opp. Kan ringe deg både tidlig og sent. Meget fornøyd flink til og lytte og stille spørsmål.

God lege for meg og mine barn

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Zarina er imøtekommende og tar oss på alvor, følger opp med henvisninger når det er nødvendig. God og lyttende lege, trygg på at våre behov blir ivaretatt.