Løkkegården Legekontor

Idrettsveien 5 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Løkkegården Legekontor

Tillitsfull og omsorgsfull lege

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Utrolig flink lege, En av de beste legene jeg har vært hos. Trenger du en hyggelig lege er han topp.

Veldig dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Veldig flink, dyktig og kunnskapsrik lege.

Han lytter veldig godt til pasient for å kartlege problemene. Han forklarer veldig godt!:)

Mangel på legekunnskap?

Lege: Zarina Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Kommunikasjonsproblemer. Føler at en ikke blir hørt og ble stadig bedt om å måtte komme tilbake gang etter gang, bruker google for å finne svar på symptomene mine? Uprofessionell.

Avvisende og dårlig lytter

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Jeg opplever å ikke bli lyttet til, og blir snakket i munnen på og avbrutt slik at jeg aldri får forklart ferdig det jeg skal. Sliter derfor stadig med det samme problemet og kommer ingen vei. Opplever han som lite interessert i det jeg har å si, og at han lett blir lei og irritabel. Føler meg mistenkeliggjort og til bry. Får lite forståelse og ingen tillit.
Må nok bytte fastlege.

Kunnskapsrik, men uinteressert

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Virker som om han har mye kunnskap og er en dyktig lege. Men synes oppfølgingen var for dårlig, og lite interesse for å finne årsaken til problemene mine. Følte ikke at han lyttet, og konsultasjonene varte nok ikke mer enn 5 min, da han som oftest kom frem til at vi skulle se an noen uker til...