Klinikk For Alle Askøy

Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Askøy

trygg, kunnskapsrik og hensynsfull

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Etter mange år med akutte- og regelmessige behandlinger kan jeg bare referere til overskriften: Trygg, kunnskapsrik og hensynsfull.
Det er et tap for oss pasienter som mister Klaus Roberg, men en berikelse for hans nye.
De beste ønsker og lykke tl!

Ingen over ingen ved siden.

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Klaus Roberg er en faglig dyktig kiropraktor/ fysioterapeut. Han er løsningsorientert og finner rette behandling som passer nettopp deg. Han har alltid tid til deg, lytter og viser forståelse. Alltid godt humør.Jeg har gått til han i mange år, og det vil bli et stort savn at han flytter fra Vestlandet. Ønsker han lykke til videre og de er heldig de som nå kan nytte hans kompetanse fremmover.

Kan anbefale han på det varmeste.

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Faglig veldig dyktig. Som fysioterapeut og kiropraktor bruker han det beste fra begge behandlings former.
Jeg har gått til han i mange år og er kjempe fornøyd. I tillegg er han veldig hyggelig. Og gir gode råd til hjemme trening. Kan anbefale han på det varmeste . Han skal desverre flytte til Stavern trist for oss heldig for dere.

Hilsen

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Ble anbefalt Klaus som kiropraktor, å kan selv anbefale han videre på det sterkeste. En utrolig dyktig kar som vet hva han driver med.

kunnskapsrik og løsningsorientert

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Har slitt med smerter i korsrygg og øvre rygg / skuldre nesten hele mitt voksne liv. Jeg har prøvd ut mange forskjellige kiropraktorer og fysioterapeuter, men det var Klaus Roberg som var den første til å forstå årsaken til mine plager, og behandle ut i fra det på en utmerket og profesjonell måte. Har brukt Klaus i mange år og anbefaler han på det sterkeste.