Aklinikken

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Aklinikken

Tåpelig

Lege: Amir David Arden Skrevet

Anbefales ingen, alle andre alternativer må være bedre. Et forlatt senter uten bemanning, plutselige dager klinikken holder stengt og avtalte timer blir avlyst i siste liten, overprisede erklæringer mm sammenlignet med andre klinikker. Du vet heller aldri hvilken lege du kommer til selv om du tror du kommer til fastlegen. Ingen mulighet for å bli fulgt opp uten å begynne på nytt hver gang.

Vanskelig å komme i kontakt med

Lege: Amir David Arden Skrevet

dr. Arden er veldig høflig, men det betyr heller ikke at han er konsentrert om mine problemer. Kanskje for mye arbeid eller for mange pasienter? Vanskelig å få e-resept eller å nå ham når det trengs. Jeg velger å bytte til en annen fastlege.

Grei lege, Elendig legesenter.

Lege: Amir David Arden Skrevet

Legen er grei og hjelpsom. Legesenteretet A-klinikken på Lørenskog er totalt meningsløst. Dårlig service, vanskelige å få tak i på telefon og chat, samt dårlig informasjon om åpningstider på nettside. Svarer halveis via Facebook, men er frekke.?Greier heller ikke lage e-resepter i 2019.
Kommer aldri tilbake til dette legekontoret. Har byttet fastlege.

en del forbedrings potensial

Lege: Amir David Arden Skrevet

Amir har mange gode egenskaper som han kan snakke flytende norsk og har mye kompetanse. Grunnen til min misfornøyelsen er på grunn av at han ikke brukte tilstrekkelig tid på meg. Førte til at mye av helseplagene. Jeg opplevde i de siste året kunne vært unngått. En annen ting som er et stort forbedringspotensial. Er tilnærming på problemet. Altså det var bra, men opplevde at vi kunne komme mye fortere. Nærmere løsning på helseplagen. Om han hadde brukt mer tid og oppdatert seg på kunnskap sine. Jeg vil si i hans forsvar at man, ikke kan være oppdatert, hele tiden. i hvilken som helst sykdommer. Som er helt forståelig, og det er mye å gjøre. For en lege, men når du har et helt år. På deg til gjøre den oppgavene samt alle anbefaling ikke ga noe resultat. får en til å tenke på byte lege P.S jeg har dysleksi så ikke døm rettskriving min :(

God lege men dårlige vikarer

Lege: Amir David Arden Skrevet

Dr Arden er i utgangspunktet en god og pålitelig lege som tar seg tid til pasienten og er tilgjengelig. Men dessverre ødelegger vikarer ryktet til denne gode legen. Jeg har mange negative erfaringer med vikarer som erstatter Dr Arden når han ikke er tilstede at jeg nå har besluttet å finne meg en annen lege.