Aklinikken

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Aklinikken

Grei lege, Elendig legesenter.

Lege: Amir David Arden Skrevet

Legen er grei og hjelpsom. Legesenteretet A-klinikken på Lørenskog er totalt meningsløst. Dårlig service, vanskelige å få tak i på telefon og chat, samt dårlig informasjon om åpningstider på nettside. Svarer halveis via Facebook, men er frekke.?Greier heller ikke lage e-resepter i 2019.
Kommer aldri tilbake til dette legekontoret. Har byttet fastlege.

en del forbedrings potensial

Lege: Amir David Arden Skrevet

Amir har mange gode egenskaper som han kan snakke flytende norsk og har mye kompetanse. Grunnen til min misfornøyelsen er på grunn av at han ikke brukte tilstrekkelig tid på meg. Førte til at mye av helseplagene. Jeg opplevde i de siste året kunne vært unngått. En annen ting som er et stort forbedringspotensial. Er tilnærming på problemet. Altså det var bra, men opplevde at vi kunne komme mye fortere. Nærmere løsning på helseplagen. Om han hadde brukt mer tid og oppdatert seg på kunnskap sine. Jeg vil si i hans forsvar at man, ikke kan være oppdatert, hele tiden. i hvilken som helst sykdommer. Som er helt forståelig, og det er mye å gjøre. For en lege, men når du har et helt år. På deg til gjøre den oppgavene samt alle anbefaling ikke ga noe resultat. får en til å tenke på byte lege P.S jeg har dysleksi så ikke døm rettskriving min :(

God lege men dårlige vikarer

Lege: Amir David Arden Skrevet

Dr Arden er i utgangspunktet en god og pålitelig lege som tar seg tid til pasienten og er tilgjengelig. Men dessverre ødelegger vikarer ryktet til denne gode legen. Jeg har mange negative erfaringer med vikarer som erstatter Dr Arden når han ikke er tilstede at jeg nå har besluttet å finne meg en annen lege.

Medmenneskelighet, kommunikasjon og kunnskapsrik

Lege: Amir David Arden Skrevet

Jeg har vært på utkikk etter en flink lege i flere år uten hell. Veldig mange leger er kunnskapsrike, men mangler god kommunikasjonsevne, medmenneskelighet, tålmodighet og god evne til informasjonsformidling. Det jeg mener, er at en god del fastleger opptrer nedlatende og/eller driver med stakkarsliggjøring av pasienter. Amir, derimot, har alt, han er som en kompis som alltid har lyst til at du har det bra, både fysisk og psykisk. Han er en helt klart en av de beste legene i Norge - utrolig kunnskapsrik (han har aldri gjort en feil diagnose på meg) og forståelsesfull (han er ikke som den fanatiske, nevrotiske legen - den legen som har angst 24/7)

Jeg er mektig imponert av Amir, men hvis det er noe jeg skulle ha klaget på er det tilgjengeligheten. Fastlegeordningen i dag fungerer ikke, og det er ikke Amir sin feil. Fastlegene har for mye administrativt arbeid og det hjelper ikke at vi investerer penger når det er strukturen som er dårlig. Alt i alt, er han en god lege som alltid tar meg seriøst.

Favner for stort

Lege: Amir David Arden Skrevet

I perioden jeg har brukt A klinikken har jeg møtt på vikar etter vikar. Lett å få time - men svært frustrende å møte vikarer de fleste gangene. Det betyr nye ansikter og svært liten oppfølging over tid. Hver gang det kommer en vikar må sykdomshistorie deles på ny og tiden går med til det fremfor fremtidsrettet oppfølging og effektiv behandling av en lege som kjenner deg.
I tillegg er det masse rot med sykemeldinger som skal sendes til NAV. Jeg anbefaler ikke å bruke dette legesenteret. Å drive 2 klinikker pluss legevakt og ha mange flere pasienter enn gjennomsnitt av fastleger har - det blir for mye. Det virker som senteret og legen favner for stort til at dette er gjennomførbart.
Hyggelige damer i resepsjon og på lab.