Hof Legekontor

Hofslundveien 6 3090 Hof

Siste vurderinger av Hof Legekontor

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Hun er en lege som lytter og setter seg virkelig inni i sykdomsbilde ditt. Er ikke rett før og sende deg videre hvis hun er i tvil.
Kunne ikke hatt bedre lege. Er hos legen hver mnd.

En god lege

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Gro er en god lege, hun lytter men samtidig er effektiv. Hun følger godt opp. Er lett tilgjengelig. Kan anbefales på det varmeste.

Topp lege som hører og samarbeider over alle forventninger! Tusen takk!

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Topp lege som hører og samarbeider over alle forventninger. Tusen takk for hjelp og hurtig behandling.

Meget godt fornøyd med Johanna Wedum

Lege: Johanna Maarit Wedum Skrevet

Har hatt henne som fastlege siden hun kom til Hof og har utelukkende positive erfaringer. Man blir alltid tatt på alvor og får god hjelp med det meste. Jeg valgte også henne som fastlege for de tre barna mine da fastlegeordningen kom, og de har også vært godt fornøyde.

Kjempe lege, du blir hørt og får hjelp, var dag fjellestad som var min faste, men har ingen ting negativt om noen

Lege: Johanna Maarit Wedum Skrevet

Begge tar deg på alvor , og hjelper der de kan. Fjellestad nevnte cluster hodepine, noe jeg avfeide lett, nå 1 år etter er det jo akkurat den diagnosen jeg har fått.

Ble positivt overrasket at han hadde tatt bryet med å lese seg litt opp på dette.

Det behandles med mye, finnes ingen kur enda.
Men det finnes lindrene ting. Hos meg er det dessverre ketorax som tar 70-90% av smerten, det possetive er at det virker slik at jeg kan leve litt.
Vedum fikset papirer til legevakt, så når jeg kommer inn der så ser de på meg som en syk person og ikke en narkoman ( har hendt andreplasser i landet på ferie osv)

Så all ære til dere på Hof , dere har gode leger der.

PS har prøvd hele listen med medisiner og endte med ketorax som hadde best effect på meg