Kragskogen Legesenter

Holmenkollv. 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av Kragskogen Legesenter

Tilstedeværende og blid

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Har hatt Kristina som fastlege i ca 3 år. Hun er alltid smilende og hyggelig i møte, hun lytter og tar seg tid. Kristina er profesjonell og henviser deg raskt videre etter egne vurderinger. Jeg anbefaler virkelig Kristina som fastlege. Du føler deg sett og hørt og behandlet på en respektfull og hyggelig måte. Hadde det ikke vært for at jeg har flyttet fra Oslo, ville jeg ikke byttet fastlege. Kristina er helt super!

takk til Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Du har gjort tilværelsen min så mye bedre. Du har lyttet, vært imøtekommende til mine forslag og ydmyk. Sammen har vi funnet en god balanse i min funksjon og hverdag. Ønsker Ole lykke til videre😊

Gir opp Ole Henning, ikke kast bort tiden din du heller

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg hadde Øyvind Aa som fastlege i mange år og var fornøyd, men Ole Henning som har tatt over er en katastrofe. Jeg har vært hos Ole Henning 3 ganger men nå bytter jeg fastlege. Det er ikke det at han ikke hører hva du sier, han er fullstendig kompetanseløs! Styr unna, her kaster du bort både tid og penger

Vikar Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Verre lege skal du lete lenge etter.

Ole Henning tar seg aldri ordentlig tid til deg. Når du først får time så blir du ikke tatt på alvor. Han viser ingen empati eller forståelse for deg og dine plager.

Var hos Ole Henning med plager i benet og foten. Han var ikke interessert i å høre etter hva jeg fortalte og ville bare gi meg øvelser som ikke fungerer når man har andre plager som hindrer dette. Spurte om det gikk an med henvisning for evt såler, fikk da beskjed om å gå til en sportsbutikk for det kunne han ikke hjelpe til med.

Han sa da rett ut at jeg får heller gå ned i vekt. Gikk fra denne legetimen med klump i halsen. Kommer til å bytte fastlege og råder INGEN til å benytte seg av han.

Vikar Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Ole Henning er blid og hører på det du sier helt til du forstår at han egentlig ikke lytter. At han alltid er veldig blid reflekterer ikke hva han egentlig sier. Han hører det han vil høre og hvis jeg foreslår å bli henvist til en spesialist så får han ofte fryktelig dårlig tid og sier at han skal tenke på det til neste uke. Han sitter stort sett å skriver på datamaskinen sin uten å fortelle hva han skriver.
jeg bytter lege fordi dette går ikke Ann.