Peer Gynt Legekontor AS

Peer Gynts vei 86 1530 Moss

Siste vurderinger av Peer Gynt Legekontor AS

Faglig dyktig og omsorgsfull og handlekraftig

Lege: Nargis Masood Skrevet

Mitt første møte var positiv. Direkte og lyttende. Da jeg over lang periode har slitt med ryggen sende hun straks henvisning på MR. Hun gav meg god informasjon om hva jeg skulle legge merke til. Nummenhet i bein osv. Hvis jeg opplevde dette måtte jeg ta kontakt med henne snarest. Hun skjønte alvoret da hun så MR bildene og kontaktet sykehuset umidelbart. Jeg ble lagt inn og fikk ryggoperasjon for prolaps. Hun har også fulgt meg opp i ettertid med henvisning til rehabilitering, da jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å gå samt hadde ulidelige smerter. Dette er en lege som tar tak! Anbefaler hun på det sterkeste. Dette er en lege som gjør noe med situsjonen og ikke gir seg før pasienten får den behandlingen en har krav på!

Betalt for mye

Lege: Nargis Masood Skrevet

Jeg skulle pga graviditet ha blåresept, dermed betale kun 80 kr for noen medisiner som jeg har betalt 310 kr for. Dette har jeg nå betalt ca 2000 - 3000 kr ekstra for på ett pr.

Hadde ikke en apoteker sagt noe så hadde jeg aldri blitt gjort oppmerksom på dette, men siden det har gått 6 mnd fra siste kjøp så får jeg ikke refundert pengene fra helfo heller.

Faglig dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Nargis Masood Skrevet

En lege som er oppriktig opptatt av sine pasienter! Tar seg tid og er grundig i sine undersøkelser! Legen oppleves som svært dyktig fagperson.

Lite interessert i pasienten

Lege: Nargis Masood Skrevet

Dessverre sluttet Dr. Nore, som det var lett å holde en dialog med. Denne legen virker totalt uinteressert. Veldig skuffet etter første møtet. Svarer heller ikke på reseptforespørsler. Og å ringe kontoret har blitt helt umulig, da man stort sett treffer noen som sitter eksternt. Er ekstremt skuffet over hele kontoret. Det var et kjempefint legekontoret før, da Dr. Stokke, og senere Dr. Nore var der. Jeg har satt meg på venteliste et annet sted, da livssituasjonen min krever en lege som er til stede for pasienten.

Trygg, tar seg tid

Lege: Basharat Ali Skrevet

Ali Basharat er en lege som tar seg god tid, og viser oppriktig omsorg. Er han usikker henviser han til spesialist. Jeg er fornøyd.