Peer Gynt Legekontor AS

Peer Gynts vei 86 1530 Moss

Siste vurderinger av Peer Gynt Legekontor AS

Skaper tillit og har autoritet

Lege: Basharat Ali Skrevet

Imøtekommende, rolig og trygg atmosfære. Kompetente medarbeidere. Blir fulgt opp og informert . Kan være lang ventetid men ved akutthjelp er d ingen problem. Stedet er rent og jeg liker at folk vasker hendene når jeg ser d. Sprit til hender er tilgjengelig. Om jeg vil ha kvinnelig lege til gyn. ktr. er d mulig.

Interessert lege som tar seg tid!

Lege: Nargis Masood Skrevet

Valgte å hilse på den nye legen før jeg eventuelt skiftet. Her blir det ikke noe skifte, for hun var veldig fin som menneske og lege. Hun tok seg tid, var interessert og forsøkte å finne gode løsninger.
Kjempefornøyd!

Lite inntresert

Lege: Nargis Masood Skrevet

Dårlig tid ikke inntresert i å finne ut årsak til problemene, viser ikke noen for for at dette skal vi finne ut av. Fornøyd med at noe er Ok selv om det jeg kom for ikke er gjort noe med.

Faglig dyktig og omsorgsfull og handlekraftig

Lege: Nargis Masood Skrevet

Mitt første møte var positiv. Direkte og lyttende. Da jeg over lang periode har slitt med ryggen sende hun straks henvisning på MR. Hun gav meg god informasjon om hva jeg skulle legge merke til. Nummenhet i bein osv. Hvis jeg opplevde dette måtte jeg ta kontakt med henne snarest. Hun skjønte alvoret da hun så MR bildene og kontaktet sykehuset umidelbart. Jeg ble lagt inn og fikk ryggoperasjon for prolaps. Hun har også fulgt meg opp i ettertid med henvisning til rehabilitering, da jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å gå samt hadde ulidelige smerter. Dette er en lege som tar tak! Anbefaler hun på det sterkeste. Dette er en lege som gjør noe med situsjonen og ikke gir seg før pasienten får den behandlingen en har krav på!

Betalt for mye

Lege: Nargis Masood Skrevet

Jeg skulle pga graviditet ha blåresept, dermed betale kun 80 kr for noen medisiner som jeg har betalt 310 kr for. Dette har jeg nå betalt ca 2000 - 3000 kr ekstra for på ett pr.

Hadde ikke en apoteker sagt noe så hadde jeg aldri blitt gjort oppmerksom på dette, men siden det har gått 6 mnd fra siste kjøp så får jeg ikke refundert pengene fra helfo heller.