Peer Gynt Legekontor AS

Peer Gynts vei 86 1530 Moss

Siste vurderinger av Peer Gynt Legekontor AS

Trygg, tar seg tid

Lege: Basharat Ali Skrevet

Ali Basharat er en lege som tar seg god tid, og viser oppriktig omsorg. Er han usikker henviser han til spesialist. Jeg er fornøyd.

rigtig fastleg

Lege: Basharat Ali Skrevet

Endelig en fastlege der har forstået difinasjonen på fastlege: EN LEGE DER INTERESSERE SIG FOR PATIENTEN, FORSTÅR AT LYTTE OG HAR TID.
efter 25 år med en kronisk sykkdom(og besøgt mange fastleger) er Ali den lege der har vist størst interesse for min sygdom, har til og med fulgt besøget op via telefonopkald. FLOTT

Empatisk og grundig

Lege: Monika Celine Nore Skrevet

Fikk Dr. Nore som lege etter at Dr. Stokke sluttet, og det er jeg utrolig glad for. Hun er en fantastisk lege som ser pasienten. Hun er grundig, og gjør alt for å komme til bunns i problemene.
Min 10 år gamle datter er også pasient hos henne, og dette er en perfekt lege for barn. Hun er vennlig og snakker MED barnet, og ikke "over" det.
Jeg har til og med opplevd at hun har ringt for å høre hvordan det går, og jeg får alltid de tilbakemeldingene jeg har blitt lovet og mer til. Helsesekretærene er også veldig hyggelige, så jeg er alt i alt storfornøyd med å være pasient ved Peer Gynt Legekontor.

Grundig, seriøs og flink

Lege: Basharat Ali Skrevet

Han er seriøs og grundig. Han bruker god tid og er nøye. Har litt ventetid før timen avogtil, men han beklager alltid det.

Ingen god lege

Lege: Basharat Ali Skrevet

Kan dårlig norsk,hører ikke på pasienten, er usikker på mye,kan lite om barne sykdommer, virker usikker på Hva han driver med. Styr unna viss du har muligheten.det han er god til er å sende deg vidre til spesialister.synd at dem ansetter så dårlige leger på et så bra legekontor.