Legene i Bergensgata

Bergensgata 12 0468 Oslo

Siste vurderinger av Legene i Bergensgata

Første og siste møte med dette legekontoret

Lege: Dorthe Marie Borge Skrevet

Dette var mitt første besøk på dette legekontoret, og det startet med et veldig dårlig førsteinntrykk da venteværelset ser helt nedslitt ut.

Jeg hadde grudd meg litt på forhånd og ble veldig stresset da legens kontor er svært uryddig. Papiret på benken ser det ut som om det er lenge siden de har byttet og det er generelt skittent.

Jeg skulle ta ut spiralen og det var en utrolig smertefull opplevelse. Vikaren var det vanskelig å kommunisere med og det virket ikke som om hun hadde ikke forståelse for at det var ubehagelig for meg.

Venninnen min ventet på meg på venteværelset, og det hadde vært utrolig lytt..

Når du skal betale tar de ikke kort, men du vippser det personlige telefonnummeret til vikaren. Veldig useriøst.

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bytte fastlege.. Anbefaler ikke denne et besøk.

Gammeldags

Lege: Dorthe Marie Borge Skrevet

Dorthe er sjeldent på kontoret, man blir derfor direkte henvist til vikar når man ringer.

Den gangen jeg var hos Dorthe var hun hyggelig og flink, men hun kom for sent på jobb, så jeg måtte vente en stund ekstra.

Ellers bærer legekontoret preg av at det er ekstremt gammelt. Venterommet er skittent, og kontorene lukter vondt. Det er slitte møbler, så det hele oppleves som møkkete. Når jeg skulle til GU ble jeg henvist til et rom med en stol det var ekstremt lite hyggelig å sette seg i.

Kortterminal har de ikke, heller ikke VIPS, så man er nødt til å ta ut kontanter for å få betalt.

Det er som å komme tilbake til 50 tallet, jeg bytter!

Pengemaskin, hjelp mennesker istedenfor.

Lege: Dorthe Marie Borge Skrevet

Jeg ønsker jeg kunne skrive noe som er bra. Men det finnes ikke.
Jeg anbefaler alle i det sterkeste å ikke bruke dette fastlege kontoret.

Se her: Jeg ringte idag, og t.o.m dame i resepsjonen klagde på legekontoret, og skjønner godt at jeg bytter.

Det har vært vikar i flere år.
Og jeg lurer på hvor hun fikk sin utdannelse.

WOW.
Vennligst steng dette kontoret, fullstendig.

Mvh
tidligere besøkere av dette ...whatever det er..

Aldri tilstede

Lege: Dorthe Marie Borge Skrevet

Jeg har hatt Dorthe Marie som fastlege i ca 9 år og har i denne perioden kun møtt henne 1 gang. Jeg er ikke ofte hos legen, men hver gang møter jeg en ny vikar. Det er vanskelig å forholde seg til og du vet aldri hvem du møter. Siste opplevelse var ikke god, jeg skulle bare fjerne en føflekk, men selv om jeg hadde gitt beskjed om det på telefon kunne vi ikke få gjort det da jeg møtte opp. Ny time måtte settes opp og først etter mange uker. Jeg ble også ringt til for å flytte timen min siden det ikke passet for dem likevel. Da det endelig timen var kommet hadde de rotet det til og vikarlegen hadde ikke anledning til å fjerne føflekken denne gangen heller. To turer til legen uten annet enn lang ventetid og ingen hjelp med føflekken. På tide å bytte fastlege tenker jeg!

Forresten helt elendig at det ikke er mulig å betale på noen annen måte enn kontakt i 2019!

Trygg og kunnskapasrik

Lege: Dorthe Marie Borge Skrevet

En svært god fastlege som er lydhør, gir gode råd og viser omsorg for sine pasienter og pårørende. Hun viser en egen evne til å sette seg inn i problemstillingen.