Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

En som bryr seg

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Veldig hyggelig lege som lytter til deg. Han har svart raskt på e-konsultasjoner, og har alltid vært tilgjengelig når jeg har trengt det. Faglig dyktig.

Hva kan bli bedre? Tja, jeg setter pris på faglig engasjement, og liker å høre lange forklaringer og detaljer i det faglige. For meg er det spennende, men kanskje spørre pasienten før man prater utover emne, så er man sikker?

Tilstede,seriøs og svært dyktig

Lege: Siren Haugland Skrevet

Jeg har lang erfaring som pasient i helsevesenet og har vært mye i kontakt med mange leger.
Siren Haugland er den beste legen jeg noensinne har vært i kontakt med.Hun har et så fint og vakkert vesen og er en dyktig og kunnskapsrik lege.
Siren Haugland er ikke redd for å stille direkte spørsmål om ubehagelige temaer.Er det krise så får jeg hastetime og da tar hun seg god tid til meg
Siren Haugland hjelper meg og det er jeg svært takknemlig for.
Å få Siren Haugland som lege er noe av det beste som har hendt meg på lenge

Bra!!!

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Hatt Reitan som fastlege i mange år nå og har blitt godt forstått under timene helt fra starten. Får kjapt svar på prøver og ikke minst streng/tilbakeholden på reseptvarer på en positiv måte. Stiller krav til deg som pasient underveis i behandlingsløpet. Fått god oppfølging ifbm langt sykdomsforløp. Føler meg trygg som pasient hos ham. Legekontoret har flere andre gode leger så selv i ferieavvikling så fungerer det fint å få en av de andre om man trenger time da.

Profesjonell og trygg

Lege: Siren Haugland Skrevet

Hun er alltid veldig tilstede under timene, lytter og er trygg! Man får svar raskt, dersom man trenger det, og hun er svært tilgjengelig. Den beste fastlegen jeg har hatt!

Fornøyd

Lege: Henrik Straume Skrevet

Opplevde at Straume hadde god tid til meg som pasient og tok meg på alvor. Han var hyggelig og imøtekommende.