Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

Anbefales ikke

Lege: Henrik Straume Skrevet

Dr. Straume virker å ha store kommunikasjonsvansker. Han vil gjøre minst mulig, og er du henvist til et annet sted gidder han ikke gjøre noe som helst for deg - da er det dem du er henvist til som skal ta seg av absolutt alt. Han er overhodet ikke interessert i å høre på hva pasienten selv måtte mene og tro om ting.

Takk til en dyktig fastlege

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Hun gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe meg med det jeg har behov for. Og som kronisk syk pasient har jeg ofte behov for besøk, og gjerne litt komplekse behov. Hun er rask på tilbakemeldinger, hun undersøker behandlingsalternativer til meg, og jeg føler virkelig at dette er en lege som ønsker å hjelpe meg.

Når det kommer til selve legekontet, så har de desverre ikke den beste kapasiteten, men dette er ikke legen min sin feil.

Koselig kis

Lege: Henrik Straume Skrevet

Dr. Straume var flink til å utforske min generelle helse og hvorfor jeg hadde bestilt time, og kom med flere gode tips og løsninger til problemet.

En som bryr seg

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Veldig hyggelig lege som lytter til deg. Han har svart raskt på e-konsultasjoner, og har alltid vært tilgjengelig når jeg har trengt det. Faglig dyktig.

Hva kan bli bedre? Tja, jeg setter pris på faglig engasjement, og liker å høre lange forklaringer og detaljer i det faglige. For meg er det spennende, men kanskje spørre pasienten før man prater utover emne, så er man sikker?

Tilstede,seriøs og svært dyktig

Lege: Siren Haugland Skrevet

Jeg har lang erfaring som pasient i helsevesenet og har vært mye i kontakt med mange leger.
Siren Haugland er den beste legen jeg noensinne har vært i kontakt med.Hun har et så fint og vakkert vesen og er en dyktig og kunnskapsrik lege.
Siren Haugland er ikke redd for å stille direkte spørsmål om ubehagelige temaer.Er det krise så får jeg hastetime og da tar hun seg god tid til meg
Siren Haugland hjelper meg og det er jeg svært takknemlig for.
Å få Siren Haugland som lege er noe av det beste som har hendt meg på lenge