Danmarksplass Legesenter

Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

Ikke tilgjengelig

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Som fastlege oppleves hus som høflig og omsorgsfull ved oppsøkt kontakt. Når det kommer til tilgjengelighet er jeg svært misfornøyd når jeg av fysiske årsaker ikke kan komme til legekontoret, og hun nekter å komme på hjemmebesøk fem minutter unna sitt legekontor. I realiteten har jeg ingen fastlege i en krevende og sårbar situasjon som kronisk syk.

Utrolig dyktig og kunnskapsrik

Lege: Siren Haugland Skrevet

Følger opp på en fantastisk måte.
Hun bryr seg om pasienten og er kunnskapsrik. Du merker at hun leser seg opp og er hele tiden oppdatert.
Fantastisk .

God lege

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Jeg er svært fornøyd med å ha Ingebjørg som fastlege.
Jeg synes hun gjør gode vurderinger i forhold til evt. videre henvisning til spesialist og jeg opplever at hun følger opp ved behov. Ingeborg er en fastlege jeg godt kan anbefale til andre.

En lege som virkelig lytter

Lege: Siren Haugland Skrevet

Veldig fornøyd med ha Siren Haugland som fast lege i 2 år!

Måtte bytte endel og gå gjennom en rekke sløve og useriøse leger som skulle lagt ned praksis for lenge siden. Slet med kraftig angst, depresjon og søvnproblemer men dette var for vanskelig for de fleste fast legene å løse. Helt til jeg kom til lege Haugland.

Hun tok seg god tid og lyttet på alt som hadde bygget seg opp etter jeg ikke hadde fått hjelp. Samt et hals problem og oppstøt jeg hadde fått som følge av stress og angst på jobben. Hun ga meg noe for å lindre plagene, hjelpe å sove, samt dempe angsten og det har hjulpet meg masse!

Kan ikke få sagt med ord hvor takknemlig jeg er for at hun tar alle sine pasienter på alvor uansett hvor synlige eller ikke plager.

Anbefales på det sterkeste! 🤗

Du finner aldri bedre lege

Lege: Siren Haugland Skrevet

Du vil aldri finne bedre lege. Hun lytter og er meget dyktig faglig. Hun gir rask tilbakemelding og er forståelsesfull