Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

Ingen tillit

Lege: Henrik Straume Skrevet

En arrogant lege som skal vise hvor mye makt han har. Vanskelig og kommunisere med. For ingen kontakt. Vil ikke høre på pasienten sin forklaring. Bare opptatt av å gjøre situasjonen så "sur" som mulig. Egner seg ikke som fastlege når han ikke har evnen til å være vennlig og hyggelig. Har ingen tillit!

Usikker

Lege: Henrik Straume Skrevet

Dårlig lytter, han er ikkje flink til å gje konkrete tilbakemeldinger på problemet......føler han sitter med stoppeklokke og ein får kje forklart ferdigt problemet.

Dyktig og tillitsvekkende

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

De gangene jeg var hos henne opplevde jeg å bli hørt og sett, og hun hadde svar på de spørsmålene jeg hadde. Hun fulgte opp og var tilgjengelig og behjelpelig med en sak jeg hadde som hastet. Hun var også veldig flink til å ta seg tid og jeg opplevde det som komfortabelt å gå til henne. Har ingenting å klage på, og hadde ikke byttet om det ikke var for at jeg flyttet!

Fantastisk dyktig lege

Lege: Siren Haugland Skrevet

Siren er en hyggelig og dyktig lege. Hun tar seg alltid tid til å svare på spørsmål jeg måtte ha og jeg føler meg alltid ivaretatt. Jeg har også (ved et alvorlig tilfelle) opplevd å få konsultasjon etter stengetid. Siren virker å bry seg veldig om sine pasienter. Om vinteren kan det ta noe tid å få legetime for "mindre alvorlige sykdommer", men ventetiden er absolutt verdt det for så profesjonell behandling. Tusen takk!

Dyktig lege som tar deg seriøst

Lege: Siren Haugland Skrevet

Hadde Siren som fastlege mellom i ca. fire år - måtte bytte da jeg flyttet til Trondheim. Veldig fornøyd, og opplevde at hun tok meg seriøst, til og med når jeg selv var skeptisk til meg selv (om det gir mening). Skulle jeg flytte tilbake til Bergen igjen håper jeg på å få bytte tilbake.