Danmarksplass Legesenter

Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

Styr unna!!!

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Dessverre ikke fornøyd med henne, og etter flere legetime hos henne i håp om å få svar men da var det å starte fra begynnelsen igjen. -Utrolig frustrerende og elendig pasientbehandling! Jeg har vært pasient her noen år men har aldri vært fornøyd, siste gang ble det nok, hadde tildeles store plager men kom ingen vei med tanke på behandling og medisiner, fikk ingen råd, ingen informasjon og kun betalte flere ganger legebesøk, hun er mer opptatt av å tjene penger enn å behandle pasienter, legen skal kunne sette riktig diagnose og skrive ut riktig medisiner. hun virker rett og slett uinteressert i deg og dine problemer, føltes veldig uprofesjonelt.
Som pasient føler jeg at jeg ikke blir tatt på alvor, men føler derimot at jeg bruker opp hennes tid og betalte flere unødvendige legetime i en kort periode uten resultat og medisin behandling, fikk helhetlig en dårlig følelse av timen, var veldig irritert og frustrert.
Det at hun har blitt lege må ha vært en status greie. Burde prøve seg ut i et annet yrke, dette er det verste jeg har vært borti av leger.
Vil ikke anbefale denne legen på noen som helst måte.👎👎👎👎👎

Det finnes ikke ord som beskriver hvor flott lege hun er!

Lege: Siren Haugland Skrevet

Jeg var så heldig å få tildelt Siren som lege sa jeg flyttet til Bergen, og hadde hatt hun livet ut om jeg ikke hadde flyttet tilbake til Østlandet! Hun fulgte opp, lyttet, og gjorde alt for å finne ut hva problemet var. Hun brydde seg på et personlig plan, og hun ringte til og med kveldstid for å høre hvordan det gikk! Siren kan anbefales på det aller sterkeste! Hun er en helt fantastisk og eksepsjonell lege!

Enestående.

Lege: Siren Haugland Skrevet

Et hyggelig menneske og kunnskapsrik. Håper jeg kan ha henne som fastlege i mange år til.Hun er ryddig og gir gode råd. Hun tar blodprøvene selv å er usedvanlig flink til å stikke. Alt i alt meget god Lege og person.

Bortkastet tid

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Jeg valgte å bytte fastlege allerede etter første time. Grunnen til dette er:
- Virket lite interessert.
- Virket veldig fjern, fikk ikke med seg særlig fra samtalen.
- Kom ingen vei med tanke på behandling
- Ville selv bli henvist til spesialist da hun ikke kom med noen alternativ, tok ikke det seriøst.
- Så ofte på klokken
- Vurderte å gå 5 minutter inn i timen da vi virkelig ikke kom noen vei, og jeg måtte gjenta meg selv ofte.
- Føltes veldig uprofesjonelt
- Fikk helhetlig en dårlig følelse av timen, var veldig irritert og frustrert etter da jeg ikke følte meg hørt eller sett.
- Anbefaler å finne en annen fastlege da dette var bortkastet tid.

Bra:
- Hadde spørsmål om celleprøve, og at jeg gjerne ville ta dette. Fikk gjort det samme timen, selv om dette ikke var hovedgrunnen til at jeg var der.

Trygg og bryr seg

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Fikk ikke det aller beste inntrykket første gang jeg var der, men hun ble etterhvert den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg opplevde at hun tok seg tid til å forstå meg og min situasjon. Hun var tålmodig og gjorde det hun kunne for å hjelpe meg.