Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

Bra!!!

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Hatt Reitan som fastlege i mange år nå og har blitt godt forstått under timene helt fra starten. Får kjapt svar på prøver og ikke minst streng/tilbakeholden på reseptvarer på en positiv måte. Stiller krav til deg som pasient underveis i behandlingsløpet. Fått god oppfølging ifbm langt sykdomsforløp. Føler meg trygg som pasient hos ham. Legekontoret har flere andre gode leger så selv i ferieavvikling så fungerer det fint å få en av de andre om man trenger time da.

Profesjonell og trygg

Lege: Siren Haugland Skrevet

Hun er alltid veldig tilstede under timene, lytter og er trygg! Man får svar raskt, dersom man trenger det, og hun er svært tilgjengelig. Den beste fastlegen jeg har hatt!

Fornøyd

Lege: Henrik Straume Skrevet

Opplevde at Straume hadde god tid til meg som pasient og tok meg på alvor. Han var hyggelig og imøtekommende.

Verdens beste lege!!

Lege: Siren Haugland Skrevet

Siren er en helt fantastisk lege! Jeg har hatt legeskrekk siden jeg var liten, men den forsvant da jeg møtte Siren. Tar seg alltid tid, lytter, kommer med gode råd å henviser videre. Håper Siren aldri slutter som lege, hun er ikke bare en fantastisk lege men en fantastisk person også! Kunne ikke blitt mer fornøyd med henne.

Ingen tillit

Lege: Henrik Straume Skrevet

En arrogant lege som skal vise hvor mye makt han har. Vanskelig og kommunisere med. For ingen kontakt. Vil ikke høre på pasienten sin forklaring. Bare opptatt av å gjøre situasjonen så "sur" som mulig. Egner seg ikke som fastlege når han ikke har evnen til å være vennlig og hyggelig. Har ingen tillit!