Danmarksplass Legesenter

Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter

God lege

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Jeg er svært fornøyd med å ha Ingebjørg som fastlege.
Jeg synes hun gjør gode vurderinger i forhold til evt. videre henvisning til spesialist og jeg opplever at hun følger opp ved behov. Ingeborg er en fastlege jeg godt kan anbefale til andre.

En lege som virkelig lytter

Lege: Siren Haugland Skrevet

Veldig fornøyd med ha Siren Haugland som fast lege i 2 år!

Måtte bytte endel og gå gjennom en rekke sløve og useriøse leger som skulle lagt ned praksis for lenge siden. Slet med kraftig angst, depresjon og søvnproblemer men dette var for vanskelig for de fleste fast legene å løse. Helt til jeg kom til lege Haugland.

Hun tok seg god tid og lyttet på alt som hadde bygget seg opp etter jeg ikke hadde fått hjelp. Samt et hals problem og oppstøt jeg hadde fått som følge av stress og angst på jobben. Hun ga meg noe for å lindre plagene, hjelpe å sove, samt dempe angsten og det har hjulpet meg masse!

Kan ikke få sagt med ord hvor takknemlig jeg er for at hun tar alle sine pasienter på alvor uansett hvor synlige eller ikke plager.

Anbefales på det sterkeste! 🤗

Du finner aldri bedre lege

Lege: Siren Haugland Skrevet

Du vil aldri finne bedre lege. Hun lytter og er meget dyktig faglig. Hun gir rask tilbakemelding og er forståelsesfull

Dyktig lege

Lege: Arne Inge Flataker Skrevet

Flink lege tar meg på alvor. Ble henvist til spesialist raskt. Han er erfaren med mye kunnskap. Anbefaler.

Beste legen du kan få!

Lege: Siren Haugland Skrevet

Jeg har hatt Siren som fastelege i mange år, og jeg kunne virkelig ikke fått en bedre lege enn hun! Hun tar seg god tid til deg og lytter til det du har å si, og har kunnskaper om alt mulig. Jeg har fått så mye god hjelp opp igjennom som jeg ikke kunne vært foruten. Ikke stuss hvis du lurer på om du skal velge henne!