Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Danmarksplass Legesenter

Kunne ikke brydd seg mindre

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Har vært hos henne noen gonger, og greidde ikke mer. Hun lytter ikke til deg og dine bekymringer, får som oftest beskjed om å komme tilbake, men det er jo derfor jeg er der i utgangspunktet..

Dyktig lege

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Byttet lege til Ingebjørg, aldri vært meir fornøyd. Får veldig god oppfølging av ho når det er noko.

Fornøyd

Lege: Henrik Straume Skrevet

Jeg opplever Dr.Straume som en hyggelig mann som tar meg som pasient på alvor. Han gjør grundige undersøkelser og lytter til det jeg har å formidle. Skulle det hende at timen blir litt forsinket pga overlappende arbeid så beklager han dette på en høfflig måte. Jeg er absolutt fornøyd med han som fastlege.

Lite medfølelse

Lege: Henrik Straume Skrevet

Han er ikke min opprinnelige fastlege, men av og til måtte gå til han da min ikke er der. Lite imøtekomme, føler han har dårlig tid og tar deg ikke på alvor.
Og har lite empati.
Alt går i samme duren, ser mye på datamaskinen sin. Virker som timen skal gå kjapt unna... Ikke fornøyd...

Hyggelig.. men

Bra : Relativt Imøtekommende, hyggelig,

Mindre bra: Lite kunnskap, ser ut som han "Googler" alle spørsmål. Sa han var trøtt på morningen og at han ikke kunne svare på spørsmål pga det.