Danmarksplass Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Danmarksplass Legesenter

Hyggelig.. men

Lege: Henrik Straume Skrevet

Bra : Relativt Imøtekommende, hyggelig,

Mindre bra: Lite kunnskap, ser ut som han "Googler" alle spørsmål. Sa han var trøtt på morningen og at han ikke kunne svare på spørsmål pga det.

Dyktig, trygg og god lege.

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med Lidal.
Hun lytter og hører, hun forklarer og er generelt god på kommunikasjon.
Jeg kjenner med ikke igjen i det som blir sagt om at hun ikke lytter, eller at man må være "dødssyk" for å bli sykmeldt.
Jeg har fått sykmelding når det har vært behov, og blitt henvist videre når det er behov for det.
Jeg er rett og slett kjempefornøyd.

Det hender "kontorpersonalet" ikke er like imøtekommende, og av og til korte og på grensen til frekke når man ringer og bruker tiden deres, men det skal ikke Lidal lide for.

Snakker mer enn han handler

Lege: Henrik Straume Skrevet

Lite imøtekommende og løsningsorientert. Virker mer interessert i småprat enn helse og velvære. Ikke fornøyd

Dårlig lytteevne

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Føler meg ikkje hørt eller forstått etter en legetime. Går fra legetime med beskjed om at det skal være litt vondt, og alle klør litt. Hører ikkje og vil ikkje sjå på problema pasienten har.

Trygg lege

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Reitan er en meget hyggelig, høflig og kunnskapsrik lege. Han er positiv og han bruker gjerne litt humor. Dette skaper gode relasjoner. Han tar seg tid til deg, av og til så mye at det kan bli litt venting på venterommet, men bedre det enn en lege som vil skynde seg med å få deg ut. Han er faglig sterk, er fornuftig og lytter til pasienten. Det eneste som er å påpeke er det av og til virker som det sitter litt langt inne å videreformidle til spesialisthelsetjenesten eller gi ut medisiner.