Danmarksplass Legesenter DA

Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av Danmarksplass Legesenter DA

Du finner aldri bedre lege

Lege: Siren Haugland Skrevet

Du vil aldri finne bedre lege. Hun lytter og er meget dyktig faglig. Hun gir rask tilbakemelding og er forståelsesfull

Dyktig lege

Lege: Arne Inge Flataker Skrevet

Flink lege tar meg på alvor. Ble henvist til spesialist raskt. Han er erfaren med mye kunnskap. Anbefaler.

Beste legen du kan få!

Lege: Siren Haugland Skrevet

Jeg har hatt Siren som fastelege i mange år, og jeg kunne virkelig ikke fått en bedre lege enn hun! Hun tar seg god tid til deg og lytter til det du har å si, og har kunnskaper om alt mulig. Jeg har fått så mye god hjelp opp igjennom som jeg ikke kunne vært foruten. Ikke stuss hvis du lurer på om du skal velge henne!

Ikke til å anbefale

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Fra første stund har eg følt at hun ikke hverken tror el vil høre. Har blitt bedt om å komme tilbake etter å ha ringt for å høre ang henvisningen hun skulle sende til spesialist.Da eg kom så sa hun bare :-åja den ja.
Gikk derfra nesten 300 kr fattigere ,noe som man ofte gjør, for man må alltid komme tilbake når man ringer å spørr om noe.
Sykemelding er noe som omtrent bare blir gitt om man er 'døds' syk, og om man er heldig så kan man få 2 dager.
Usympatiske og ikke imøtekommende..

Tillittsfull

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ingebjørg som fastlege. Hun er tillittsfull, lyttende og handlingskraftig. Har fulgt meg opp på en veldig tilfredsstillende måte.
Eneste konstruktive tilbakemelding er til tider lang ventetid på venterommet.