Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Danmarksplass Legesenter

Klok og engasjert lege

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Jeg har bare fine ting å si om Reitan som fastlege. Han tar både små og store problemstillinger på alvor og lytter med nysgjerrighet, engasjement og øyekontakt. Alle konsultasjoner har vært preget av interesse og respekt. I tillegg til å være usedvanlig god til å lytte, er han trygg og tydelig når han formidler sine faglige vurderinger. Dette gjelder også når disse ikke sammenfaller med pasientens egne tanker. I tillegg bruker han humor på en klok og relasjonsbyggende måte.

Dyktig Lege

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Jeg har vært hos Anna flere ganger siden Mars 2019 og opplever henne som en svært dyktig fastlege, hun viser forståelse og er rask med å henvise videre. Kan absolutt anbefales.

Ikke ambefales

Lege: Henrik Straume Skrevet

Har aldri opplevd dette før! Jeg måtte bytte fastlegen pga Dr Henrik Straume viser så tydelig kommunikasjon vansker, ikke lytte, ingen tillit...... jeg har gruet meg til å gå til legen hver gang! Jeg ser etter PCen sin på grunn av vi holder på å finne en ny dato og han sier: på en veldig dårlig måte at jeg må ikke se på PCen sin, at der ligger informasjon jeg kan ikke lese! (Jeg er ikke der til å lese fra pecen sin.. Jeg ble veldig sjokkert at han rett og slett kjaftet på meg!!!) Jeg så beklager det var ikke meningen, fordi jeg bare trodde at han skulle vise meg kalender og vi skulle finne en ny dato siden vi snakket om neste legetime!!!!!

Jeg måtte spørre samboeren min a følge meg til legen på grunn av han har IKKE tatt på alvor! Vi fikk en spontanabort, vi ringte KK, de trengte en henvisning fra legen så vi tok en tur da Dr Straume ville at jeg skulle ta en blø prøve og gå HJEM og vente på resultaten som vi skulle få om noen dager..... Mens jeg ba han om henvisning fordi jeg holder på å blø, jeg har nettopp hatt en spontanabort!!!!!!!!!! Derfor samboer min måtte spørre han på ENDÅ TYDELIGERE måte!!! Etter det jeg har gruet meg endå mer, har trengt sykemelding, han har gitt meg de 2 ukene jeg har spurt om... Etter 5/6 måneder jeg har spurt han om henvisning til gynekolog, jeg vil selvfølgelig se hvis alt er bra med meg... Jeg har fått gynekolog time til januar 2021... (jeg vet at det er vanskelig å få gynekolog time så rask.. Men han har ikke skjønt at jeg virkelig trenger det litt raskere.. Da jeg spurt han om ny gynekolog time menstruasjon min var veldig veldig seint (12 dager og jeg var nervøs, og rett og slett trengte hjelp) Jeg tørr ikke å be mer, han vet at jeg har gått gjennom noe ikke så fint, jeg er lei meg, jeg trenger at han skal hjelpe.. Mens han har sagt at det kan ta laaaaaaangt tid med gynekolog og du må bare vente! Jeg kan nok vente 1 måned, men jeg kan ikke vente til slutten av januar 2021) Og jeg var hos legen august 2020!!!!!

Virkelig ambefaler ikke! Jeg har heldigvis fått en ny lege nå!!!!
Jeg er så lei meg for alt og at jeg måtte skrive dette her, det er ikke noe kjekt å skrive sånne kommentarer men jeg måtte!!!! Synes virkelig at Dr Henrik Straume må lære seg å behandle mennesker på ekte, sikkert han er en god lege, men han har store vansker med å se, høre, lytte og forstå at pasienten trenger hjelp!!

Takk.

En fantastisk lege

Lege: Siren Haugland Skrevet

Er utrolig fornøyd med Siren som fastlege. Oppleves som trygg og kunnskapsrik, og er en varm og hyggelig person å komme til. Er effektiv men tar seg den tiden som trengs når du er på kontoret, og er kjapp i tilbakemeldinger og med prøvesvar i etterkant av timer.

Trygg, imøtekommende, ordentlig

Lege: Ingebjørg Sørfonden Lidal Skrevet

Hun er veldig opptatt av at pasienten skal føle seg hørt, og tar seg alltid tid til pasienten. Hun er ordentlig i alt hun gjør, og utfører en grundig jobb for å stille riktig diagnose.

Dette er en Pluss-tjeneste.