Danmarksplass Legesenter

Fjøsangerveien 51 5054 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Danmarksplass Legesenter

Flink lege

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Har hatt han som fastlege i mange år, kunne ikke vært mer fornøyd, har jeg et problem så blir det tatt hånd om. Beskriver du problemet til han, så har han løsning på problemet hver eneste gang. Han fikser til og med små inngrep selv om man bare har en time for vurdering. Betse legen jeg noen gang har hatt.

Profesjonell og god lege som gjør jobben sin til fulle.

Lege: Siren Haugland Skrevet

Profesjonell og god lege som gjør jobben sin til fulle.

Kombinerer faglig kunnskap og menneskelig innsikt på en svært god måte

Lege: Siren Haugland Skrevet

Siren Haugland har en unik evne til å sette seg inn i pasientenes situasjon og hjelpe dem der de er, ved hjelp av både faglig kunnskap og menneskelig innsikt. Dette er ikke minst viktig ved sammensatte helseplager innen det psykiske og psykosomatiske feltet, som jeg har slitt med. Haugland tar seg tid til den enkelte pasient, samtidig som hun også er effektiv og får ting gjort. Selv har jeg fått mye bedre hjelp av henne enn jeg noen gang tidligere har fått av en lege.

Dyktig

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Er veldig fornøyd med legesenteret i sin helhet. Man kommer gjennom på telefon, får raskt time og legen fremstår med god faglig og mellommenneskelig kompetanse.

Hyggelig

Lege: Rolf Reitan Skrevet

Har vært hos ham 1 gang i forbindelse med at han hadde vakt på legevakten i Fana. Var skeptisk da jeg ikke visste noe om ham, men han viste seg å være veldig hyggelig og grei. Kanskje litt sær, men ydmyk og flink. Og godt humør.