Sentrum Legesenter Moss

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Moss

Lite empatisk og hjelpsom

Lege: Isbah Khan Skrevet

Jeg har nylig hatt behov for å bytte fastlege, og da var Isbah den eneste ledige. Selv med dårlige anmeldelser valgte jeg å gi henne en sjangs, noe jeg angrer på. Jeg har aldri i mitt 40 år lange liv opplevd å bli behandlet som en person uten betydning, å ikke bli sett som et enkeltindivid som har kommet for en svært bekymringsfull og nyoppstått helseutfordring. Jeg hadde behov for å bli hørt, sett og behandlet. Ble verken av delene, og dro derfra i gråt. For første gang i mitt liv følte jeg meg fullstendig maktesløs og frykten for helsetilstanden min ble enda større. Jeg fikk ikke hjelpen jeg trengte, som jeg er sikker på at andre leger ville vurdert som aktuell.
Hun kommuniserer på en brå måte, kommuniserer sykdom på en misforstående måte som kan oppfattes skremmende og værre enn det nødvendigvis er. Hun himler med øynene og svarer ufint tilbake. Det føles som at hvis man ikke er en ‘god’ pasient, så får man heller ikke hjelpen man bør få. De gangene jeg har vært der føles forhastede og hun virker lei eller oppgitt før man har startet.

Jeg velger nå å bytte fastlege.

Min forhåpentligvis første og siste dårlige anmeldelse…

Uinteressert

Lege: Isbah Khan Skrevet

Har hatt Isbah som lege i et par år. I starten var det en mannlig vikar for Isbah og han var jeg fornøyd med. Han lyttet til det jeg hadde å si, informerte godt og tok meg på alvor. Han tok tak i ting, henviste videre og var forberedt til timene.
Første møte med Isbah var jeg ikke fornøyd med. Hun virket uinteressert i både meg som pasient og det jeg hadde å si. Hele timen fremsto forhastet og det hele opplevdes stressende. Skulle jeg spørre om mer enn én ting måtte jeg bestille ny time for dette. Følte meg ikke tatt på alvor. Det er sjeldent jeg går til legen, men nå har jeg unngått å bestille nye legetimer og satt meg på venteliste hos ny lege ved et nytt legekontor.

Trygg og kunnskap

Lege: Isbah Khan Skrevet

Hun bryr seg ikke om sykdommen din og deg. Veldig lite etter oppfølging.
Hun himler med øynene når vi snakker med henne. Jeg forstår ikke.

Alltid godt forberedt

Lege: Isbah Khan Skrevet

Det jeg liker godt med henne, er at hun alltid er godt forberedt og effektiv - saklig og ikke noe tull. Har aldri hatt behov for øyeblikkelig hjelp (da kontakter man vel legevakta?) men har mange medisinske utfordringer, og har alltid fått time innen rimelig tid.

Forsinket

Lege: Isbah Khan Skrevet

Dårlig servise. De svarer ikke noen ganger. Hvis trenger lege time må vente for over 2 uker. Hvis trenger akutt time de spurte mange spørsmål først etterpå si det at vi har ikke tid hvis du vil ha ny time bare ringe oss i morgen igjen. Jeg er ikke fornøyd med legen heller ikke med ansatte som hu har. Mange ganger hun er ikke på jobb.