Sentrum Legesenter Moss

Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Moss

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Isbah Khan Skrevet

Første legetime. Isbah var åpen og hyggelig. Grundig og ryddig. Lyttet til meg som pasient.
Jeg trivdes, også i lokalene. Enkelt og fint.
Etter første møte - jeg anbefaler jeg Isbah Kahn som fastlege.

Uprofesjonelt

Lege: Isbah Khan Skrevet

Har aldri møtt Isbah kun vikaren [navn fjernet av moderator]. Hadde i dag time med min datter klokken 08:30. 09:00 åpnet resepsjonen, da spurte jeg om det snart var vår tid. Fikk svar om at [navn fjernet av moderator] straks var klar, så vi satt oss ned og ventet mer. Da klokken nærmet seg 09:30 kommer [navn fjernet av moderator] og henter en annen pasient, uten å i det hele tatt si noe til oss eller gi beskjed om forsinkelsen. Det hele endt med at vi gikk, for dette var faktisk dråpen i gjentatt dårlig service. Det er vanskelig å komme i kontakt med legekontoret enkelte dager, det kan ta flere uker før man får tilbakemelding og man må selv purre på at henvisninger blir sendt osv. [navn fjernet av moderator] fremstår som uerfaren med barn.

Vanskelig å få time

Lege: Isbah Khan Skrevet

Jeg har slitt veldig med å få time på dette legesenteret. Den mannelige vikaren for Khan kunne gjort en bedre jobb for at datteren min skulle føle seg trygg hos legen. Jeg anbefaler ikke dette legesenteret.

Trygg og tillitsfull lege i vikariat

Lege: Isbah Khan Skrevet

Lege i langtidsvikariat for min fastlege.
Han er imøtekommende og tålmodig. Jeg hadde en litt vanskelig sak og han tok god tid, stresset ikke og jeg følte meg hørt og forstått. Flink til å lytte, behagelig og tillitsfull.

Ikke en lege man blir trygg på.

Lege: Isbah Khan Skrevet

Mannlig vikar for Khalib.
Dette er ikke en fastlege som jeg føler meg trygt ivaretatt. Dårlig på å lytte, og virker som han er utrygg i forhold til informasjon han mulig burde vite. 3 timer hos han og må fortelle min sykdomshistorie på nytt hvert besøk. Er leit når du kommer med spørsmål og drar derifra like lite opplyst som når du kom. Bortkastet tid.