Nordstrand Legesenter AS

Nordstrandveien 62 1164 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nordstrand Legesenter AS

Dyktig lege med høy faglig integritet

Lege: Ingrid Heinesen Thorn Skrevet

Jeg hsr gått hos Dr Esholdt i et år nå pga en smertefull rygg. Hun har alltid tatt seg tid, viser omsorg og er en meget vennlig lege. HUn er empatisk og kan sin medisin. Denne legen kan du trygt gå til !

Har hun altfor mange pasienter?

Lege: Ingrid Heinesen Thorn Skrevet

Jeg bestilte time for oppfølging etter sykehusbehandling. Fikk time ganske rask, men konsultasjonen varte heller ikke mange minuttene. Legen så ikke på meg og tittet helst på skjermen. Hun viste ikke omsorg eller empati slik at jeg ikke følte meg godt ivaretatt. Jeg rakk ikke å stille spørsmål om min helse før hun viste meg døra og ba meg bestille ny time. Var inne i maksimalt 5 minutter. Kan ikke vurdere hennes faglige dyktighet, men har inntrykk av at hun ser for mange pasienter i løpet av dagen.

måtte bytte lege for å få hjelp

Lege: Ingrid Heinesen Thorn Skrevet

Jeg hadde store smerter i korsrygg og ba om røntgen av ryggen. Ingrid trodde meg ikke og ville ikke gi meg røntgen tillatelse. Etter mye krangling frem og tilbake fikk jeg MR. Og det ble påvist et brudd i L3 korsryggen. Hun ble ganske stille og rar da. Men da visste jeg at jeg ikke kunne stole på henne og måtte bytte kontor og lege. Følte at om man kom fra et annet dårligere sted enn Nordstrand så var man en unnasluntrer i hennes øyne.

Dyktig, lytter, tilgjengelig

Lege: Ingrid Heinesen Thorn Skrevet

Hun tar meg alltid på alvor. God til å lytte. Får akutt-time ved behov. Faglig dyktig. Jeg har 100% tillit til henne

Utrolig

Lege: Fredrik Severin Thorn Skrevet

Denne Legen er bare helt suveren. han er grundig, han tenker helhetlig og han tar alle utfordringer på alvor. Han er god til å lytte og han er flink til å gi pasienten en opplevelse av å mestre egen sykdom. Han kommuniserer med pasienten ansikt til ansikt- - han vier sin oppmerksomhet til pasienten 100% når han er der. Han følger opp.En bedre fastlege kunne jeg ikke hatt.