Norlandia Medisinske Klinikk

Kjellengveien 2C 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av Norlandia Medisinske Klinikk

Den beste legen!

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Har slitt med sterke smerter i bekkenet i 11 år, bor i Oslo og vært frem og tilbake på sykehusene og smerteklinikker i Oslo, uten å føle meg forstått eller behandlet som jeg skulle. Legene jeg har vært hos, har ikke engang giddet og undersøke meg, bare prat, prat, prat. Da jeg fant frem til UNN Tromsø og kom til Urolog Per Espen Låhne, forandret alt seg. Legene på UNN er det beste som har hendt meg. Låhne ordnet så jeg fikk tatt MR, og det som gav meg alle disse sterke smertene ble avdekket. Nå skal jeg snar legges inn på UNN, og legene forventer at jeg skal bli smertefri. HVORFOR finnes det ikke flere leger som dr. Per Espen Låhne?? Han lytter, er forståelsesfull, snill og god, ja rett og slett verdens beste lege.....TUSEN  TAKK!!

Beste legen

Lege: Per Espen Låhne Skrevet

Har hatt problemer med ereksjon en stund uten å få hjelp fra fastlege. Han undersøkte med og tok div hormonprøver og fant ut problemene mine(sannsynligvis) og har henvist meg videre for behandling.En meget dyktig lege.

Hyggelig og sikker, men stiv pris!

Lege: Peter Bohmann Skrevet

Hyggelig og sikker lege, men overraskende kostbart!
Ble ikke informert i noen ledd om priser før jeg skulle betale på en automat ved utgangsdøren.
Konsultasjonen tok 15 minutter å kostet kr 1380,-

Det bør informeres i et eller annet ledd hva ting koster før du kommer til denne automatiske betalings automaten ved utgangsdøren.