Bærums Verk Legesenter

Tlf: 67 87 68 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bærums Verk Legesenter

Anbefales

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Har hatt Norenberg som fastlege i 20 år. Fått meget god behandling og oppfølging. Blir tatt på alvor uansett og han er lyttende og er i stand til å fange opp ting i helsesituasjonen man ikke egentlig var hos ham for. Har stått på for meg båd ved Psykiske og fysiske plager.

Er seriøs og kunnskapsrik.

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Har hatt Sven Erik Moltu som min fastlege siden 1990. Har aldri vært i tvil om hans kompetanse eller dømmekraft. Han henviser alltid videre når det trengs. Han har en hyggelig og respektfull måte å møte meg på. Jeg gir ham de beste anbefalinger.

Flink og dyktig lege

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Mette som fastlege. Har henne selv og til begge barna. Vi får alltid den hjelpen vi trenger og god oppfølging. Hun er også veldig flink og tålmodig med barna.

Trygg, flink og varm

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

Jeg føler meg godt i varetatt. Jeg vet jo at tiden er knapp for legene men det oppleves aldri som jeg er til bry. Jeg blir alltid tatt på alvor. Kontor personalet og legene på Bærums Verk er alltid vennlige.

Dyktig og til å stole på

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Jeg har hatt Dr. Moltu som fastlege i 18 år, men måtte bytte da jeg har flyttet. Har alltid hatt en meget god kontakt med ham. Han lytter, og jeg stoler på at han gjør jobben sin. Dessuten har han en lun humor som gjør at jeg alltid har gått fra ham i godt humør selvom helsa har skrantet!