Bærums Verk Legesenter

Telefonnummer67 87 68 5067 87 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 5 1354 Bærums Verk

Siste vurderinger av Bærums Verk Legesenter

Profesjonell, kunnskapsrik og dyktig

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Jeg oppfatter Moltu som en ekstremt dyktig lege !
Jeg går til Moltu hver 14. dag. Jeg har bodd 11 forskjellige steder i Norge og har derfor hatt mange leger. De medisinene jeg får skriver jeg daglig ned i en bok som en statistikk. Kanskje et tips til andre som synes Moltu er for " slepphendt". Jeg får ikke mer enn hva jeg absolutt trenger. Moltu foreskriver resepter i små kvanta. Og han følger nøye med hva jeg bruker. Han strammer inn med en alvolig men kontruktiv samtale. En samtale som sitter i hele kroppen i lang tid. Moltu opptrer profesjonelt mhp. dette.
Moltu har medisinsk kunnskap generelt som overgår de fleste leger.
Når det gjelder vaksiner mm. er Moltu som en ekspert. Familien ble overført til han da vi skulle med Elvebåt i Sør-Øst Asia. Barna oppfattet han som hyggelig og grei. Moltu gir oss den vaksinasjon som er strengt tatt nødvendig. Det er ventetid; men jeg venter gjerne for å komme til en slik lege. Moltu tar den tid som er nødvendig til alle pasienter som jeg kjenner. Moltu konsentrerer seg mest om meg. Han bruker derfor liten tid foran PC. De fleste sykdommer tar han på strak arm. Moltu har også glimt i øye, også med litt humor hvor det er passende. Jeg vil anbefale Moltu.

Beste legen jeg har møtt.

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Hun er profesjonell, hyggelig, forståelsesfull og svært dyktig. Oppleves lett å snakke med. Hun er også veldig empatisk, lytter, svarer på spørsmål og er kunnskapsrik i forklaringene sine. Hun er interessert i å hjelpe og tar seg tid til pasienten. Vil absolutt anbefale hun til andre, da hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig, grundig og flink med barn

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Hun tar symptomer på alvor og følger svært godt opp. Er veldig flink til å kommunisere med både barn og voksne.

Veldig dyktig

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Moltu oppleves som svært dyktig. Han har stilt riktige diagnoser der andre har feilet. Han er interessert og får meg til å føle meg trygg uansett hvor pinlig problemet mitt måte være. Jeg har hatt han som min lege i 28 år og aldri ønsket å bytte.

Dyktig og behagelig lege

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Veldig tillitsskapende lege. En lege som behandler meg seriøst og gjør grundige undersøkelser. Følger opp. Ikke minst så får jeg her ikke følelsen av å være hypokonder når jeg kommer.
Veldig fornøyd.