Bærums Verk Legesenter

Telefonnummer67 87 68 5067 87 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 5 1354 Bærums Verk

Siste vurderinger av Bærums Verk Legesenter

Beste legen jeg har møtt.

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Hun er profesjonell, hyggelig, forståelsesfull og svært dyktig. Oppleves lett å snakke med. Hun er også veldig empatisk, lytter, svarer på spørsmål og er kunnskapsrik i forklaringene sine. Hun er interessert i å hjelpe og tar seg tid til pasienten. Vil absolutt anbefale hun til andre, da hun er den beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig, grundig og flink med barn

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Hun tar symptomer på alvor og følger svært godt opp. Er veldig flink til å kommunisere med både barn og voksne.

Veldig dyktig

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Moltu oppleves som svært dyktig. Han har stilt riktige diagnoser der andre har feilet. Han er interessert og får meg til å føle meg trygg uansett hvor pinlig problemet mitt måte være. Jeg har hatt han som min lege i 28 år og aldri ønsket å bytte.

Dyktig og behagelig lege

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Veldig tillitsskapende lege. En lege som behandler meg seriøst og gjør grundige undersøkelser. Følger opp. Ikke minst så får jeg her ikke følelsen av å være hypokonder når jeg kommer.
Veldig fornøyd.

Anbefales

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Har hatt Norenberg som fastlege i 20 år. Fått meget god behandling og oppfølging. Blir tatt på alvor uansett og han er lyttende og er i stand til å fange opp ting i helsesituasjonen man ikke egentlig var hos ham for. Har stått på for meg båd ved Psykiske og fysiske plager.