Bærums Verk Legesenter

Tlf: 67 87 68 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bærums Verk Legesenter

Flink og dyktig lege

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Mette som fastlege. Har henne selv og til begge barna. Vi får alltid den hjelpen vi trenger og god oppfølging. Hun er også veldig flink og tålmodig med barna.

Trygg, flink og varm

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

Jeg føler meg godt i varetatt. Jeg vet jo at tiden er knapp for legene men det oppleves aldri som jeg er til bry. Jeg blir alltid tatt på alvor. Kontor personalet og legene på Bærums Verk er alltid vennlige.

Dyktig og til å stole på

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Jeg har hatt Dr. Moltu som fastlege i 18 år, men måtte bytte da jeg har flyttet. Har alltid hatt en meget god kontakt med ham. Han lytter, og jeg stoler på at han gjør jobben sin. Dessuten har han en lun humor som gjør at jeg alltid har gått fra ham i godt humør selvom helsa har skrantet!

Veldig fornøyd med henne som fastlege

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

Har hatt henne som fastlege for hele familien i 4,5 år nå og er veldig fornøyd.
Får raskt time både til meg og ungene dersom det er noe. Hun tar symptomer på alvor, tar prøver og evt henviser videre dersom hun mener det er behov for det.
Trygg, lyttende og hyggelig lege.
Kommer til å bli hos henne så lenge hun er på Bærums Verk legesenter !!

Lyttende

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Er god på å få vite ting om hele deg, tar seg god tid og trekker ikke slutninger om ting han ikke er sikker på.

Einar Moltu

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Jeg har ventet i 4 mnd på at han skal sende en henvisning til en spesialisttjeneste på vegne av min datter.
Er dette vanlig praksis hos leger?

Empatisk og dyktig

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Jeg er rett og slett veldig fornøyd. God overblikk og bra treffsikkerhet. Rask og effektiv, men tar seg tid når det er behov.

Flink lege som bryr seg

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Familiens fastlege som alltid tar oss på alvor og alltid har tid til å hjelpe hvis det er behov for det!

Bra lege.

Lege: Einar Sven Moltu Skrevet

Dr, Moltu er en god lege. Han kan sine ting. Han er ofte forsinket, men tror det skyldes at han tar tid til hver enkelt pasient.
Jeg har opplevd at han ikke altid er så rask med "papirarbeidet" som må gjøres. (sende henvisninger o.l.)

Dårlig oppfølging

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

Dårlig oppfølging. Utførte tester og legen sa at jeg skulle få tilbakemelding, eventuelt teste videre for å undersøke hvis nødvendig. Ingen tilbakemelding. Bør ta kontakt selv, men sliter med problemet og synes det er vanskelig å snakke om.

Burde skumme over journal fra forrige legebesøk før ny pasient (spesielt ved oppfølgingstime).

Ellers veldig hyggelig og seriøs dame som lytter, men føler kanskje ikke alltid at hun går videre med eventuelt problem.

Jeg savner henne!!

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Fulgt meg opp gjennom 2 svangerskap og de første årene med små barn. Veldig flink med små barn, skaper tillit til de små. Pga at vi har flyttet 10 mil avgårde måtte vi bytte fastlege. Savner hennes vennlighet og måten hun var på.
Hun er flink til å følge opp, ringer når hun får resultater på prøver og forteller nøye hva jeg skulle gjøre. Absolutt anbefales.

Hyggelig lege som tar seg tid.

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Har hatt Norenberg som min faste lege i nær 20 år.
Han har et godt og stabilt humør, er vennlig og han er flink til å spørre når det er vanskelig å fortelle/forklare.
Dyktig i sitt fag.

Førsteintrykk distansert, litt uvennlig. Og så...

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

De tre årene jeg bodde i Bærum var Strømme Jordan fastlegen min. Jeg hadde siden flere år et komplisert sykdommsbilde med uklare årsaker, som ingen behandler i Sverige hvor jeg da bodde, hadde klart å finne ut grunnen til.
S.J. lyttet, så meg, spurte, lurte og tenkte grundig (akkurat slik en klassisk ekte LEGE gjør). Sendte meg til undersøkelse hos spesialister da hun syntes det trengtes for å skjønne. Tatt i betrakting hvor mange pasienter m.alle forskjellige sykdommer og hvor mye det kreves av legene idag, så forundres jeg over hvor mye hjelp og støtte
denne lege kunnat gi meg!
Dette gjør at neste pasient må vente ganske mange minutter på å få komme in, som jeg også selvfølgelig nesten hver gang gjorte :-)

Mer opptatt av PC 'en enn pasienten.

Lege: Åse Strømme Jordan Skrevet

Hun så nesten hele tiden kun på PC selv da hun snakket til meg og undersøkelsen tok bare 10 sekunder. Fastlegen min var ikke tilgjengelig og jeg måtte derfor gå til henne.

God på de enkle ting.

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

En meget selvsikker lege. Denne legen er nok best på de helt enkle og vanlige helseproblemer.

Faglig flink og omsorgsfull

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Dyktig lege som vet hva han gjør, husker det som sies, og involverer ekspertise når det er nødvendig.

Beste legen i verden

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Han tar seg alltid god tid til meg, og følger meg opp.

Ikke bra

Lege: Petter Lorentz Norenberg Skrevet

Hadde mitt barn der fordi han hadde klemt fingeren.
Den var blå, det kom verk ut og den var vond.
Ble regelrett bare kastet ut etter 1 min, han satte kun på et plaster, undersøkte ikke i det hele tatt.
Jeg ble så perpleks at jeg glemte å spørre om det andre jeg skulle..
Alt for dårlig tid og ble ikke sett i det hele tatt.

Flink med barn og tar pasienten på alvor!

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Jeg opplever Mette Junker Østensen som en veldig god lege, som lytter og tar pasienten på alvor. Da jeg oppdaget en kul i brystet sendte hun meg omgående til brystdiagnostisk senter. Det reddet trolig livet mitt. Hun har også veldig godt håndlag med barn, og etter at hun foreskrev "resept" på is da min datter hadde halsbetennelse er hun blitt veldig populær :-) Kan trygt anbefales!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Mette Junker Østensen Skrevet

Veldig hyggelig, positiv og blid person. Behagelig å prate med.