Drengestua Legesenter

Ingrid Semmingsensveg 6 2312 Ottestad

Siste vurderinger av Drengestua Legesenter

Trygg, interessert, blid og lett å prate med.

Lege: Simon Jonathan Davis Skrevet

Anbefales. Oppriktig interessert og tar tak i ting. Nye fine lokaler, lett å finne i ottestad. Følte meg velkommen med en gang.

Fantastisk!

Lege: Endre Balazs Skrevet

Helt fantastisk lege. Beste legen vi har hatt. Hele familien gikk til ham. Her prater vi om en lege som tar seg tid til å lytte. Veldig empatisk. Både jeg og kona ble skikkelig lei oss for at han sluttet på Hinna. Anbefales sterkt!

Dyktig lege som bryr seg

Lege: Endre Balazs Skrevet

Det var trist å høre at Endre skulle slutte. Dyktig lege som bryr seg. Tar seg tid til å svare på spørsmål, viser forståelse for problemet og ,ikke minst, pasienten sine følelser. Endre er i tillegg veldig omgjengelig menneske.

Lege med hjerte for pasientene

Lege: Endre Balazs Skrevet

Trist å høre at dr Balazs skal slutte. Han er en dyktig lege, gir gode svar og lytter aktivt til det vi har å si. Det virker som han genuint bryr seg og en føler seg trygg og ivaretatt. Om vi får time for et problem, er det alltid mulighet til å få svar på andre ting også. Det er kjent at legene har det travelt og mye som skal dokumenteres, men en får alltid følelsen av at han er fullt og helt til stede. Hans fremtidige pasienter er i gode hender!

Lege: Endre Balazs Skrevet

Det er veldig vemodig å få brev fra legekontoret om at Endre nå skal slutte fra 1. september 2018. Har aldri før hatt en så dyktig lege som han. Han kan ikke erstattes.