Horten Legesenter

Trimveien 41b 3188 Horten

Siste vurderinger av Horten Legesenter

Meget godt fornøyd

Lege: Britt Jørstad Bryne Skrevet

Hun er imøtekommende, grundig, hyggelig. Hun virker interessert i meg som pasient og tar seg god tid.

Lite imøtekommende og samarbeidsvillg

Lege: Britt Jørstad Bryne Skrevet

Følte ikke at min tilstand og mine behov ble tatt på alvor, samt en manglende vilje til å høre på hva jeg hadde å si. Kommer aldri tilbake.

Får ikke bedre lege

Lege: Britt Jørstad Bryne Skrevet

Dr Bryne har vært min fastlege gjennom mange år. Alltid blid og imøtekommende. Husker hun for flere år siden skrev en legeattest for at jeg skulle få kjøpt nikotin til e-sigaretten min. Som hun sa: Bare du greier å slutte å røyke, så skriver jeg under på hva som helst. Er nå i langt bedre form.

Svært dyktig og imøtekommende

Lege: Britt Jørstad Bryne Skrevet

Opplever henne som en trygg og god lege som er engasjert og interessert i pasienten. Hun er god til å lytte og rask til å henvise til videre undersøkelser. Jeg om mine 3 barn har hatt henne som lege siden 1999 .

Lite interessert i pasienten

Lege: Britt Jørstad Bryne Skrevet

Følte meg ikke komfortabel med denne legen, hun virket likegyldig og avvisende for meg. Sa med kald tone at noen tilstander blir rett og slett aldri prioritert da viktigere ting må prioriteres. Jeg følte at jeg ble nektet medisinsk hjelp og at jeg ikke var viktig nok. Spurte hvilken undersøkelse jeg synes jeg burde ta? Trodde vel at legen kunne i det minste fortelle meg hva slags undersøkelser man kunne foreta i mitt tilfelle?